رهبر انقلاب نمایه

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها صبر و تقوا را عامل و سپر دفاعی دربرابر دشمنان دانست و فرمود: این وعده قرآن است که دشمن عنود با همه توانایی‌هایش هیچ غلطی نتواند بکند.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره مبارکه آل‌عمران صبر و تقوا را عامل و سپر دفاعی دربرابر دشمنان دانست و فرمود: این وعده قرآن است که دشمن عنود با همه توانایی‌هایش هیچ غلطی نتواند بکند و هیچ ضرری به شما نمی‌تواند برساند البته به شرط صبر و تقوا.

بیشتر بخوانید:

ضرورت درک شرایط و جایگاه کشور +فیلم

پیام شهدا برای حضور در میدان مبارزه +فیلم

آیاتی را برای شما جوانان مطرح می‌کنم که از سوره آل‌ عمران درباره دشمنان عنود و لبریز از بغض و کینه از اسلام و مسلمانان و پیامبر (ص) که می‌فرماید: «قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیَاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنی از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏ هایشان نهان می دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ ها[ی دشمنی آنان] را برای شما بیان کردیم اگر تعقل کنید.»

ابتدا خصوصیات دشمنان را ذکر می‌کند که منطبق با خصوصیات دشمنان امروز ملت است. اگر شما افتخار و موفقیتی به دست بیاورید آنها عمیقا ناراحت می‌شوند.

بعد از این آیات قرآن می‌گوید: «وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا و اگر صبر کنید و پرهیزگاری نمایید نیرنگشان هیچ زیانی به شما نمی رساند»

این قانون آفرینش است؛ صبر و تقوا موجب می‌شود این دشمن عنود با همه توانایی‌هایش هیچ غلطی نتواند بکند و هیچ ضرری به شما نمی‌تواند برساند البته به شرط صبر و تقوا.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس