رهبرانقلاب نمایه خطابه امضا عفو دستور خطاب خامنه ای رهبری عزاداری ولادت

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به تلاش دشمنان برای ترساندن و ناراحت کردن مردم گفت: پیام شهیدان این است که در میدان مبارزه خوف و حزن وجود ندارد.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارها با اشاره به تلاش دشمنان برای ترساندن و ناراحت کردن مردم گفت: پیام شهیدان این است که در میدان خوف و حزن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ تفسیر رهبرانقلاب بر آیه ۲۲ سوره احزاب

ضرورت شکرگزاری پس از پیروزی‌ها +فیلم

مهم این است که توجه کنیم پیام شهیدان به ما چیست؟ «فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ در حالی که خدا به آنچه از بخشش و احسان خود به آنان عطا کرده شادمانند و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند [و سرانجام به شرف شهادت نایل می‌شوند] شادی می‌کنند که نه بیم و ترسی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند.» این پیام شهدا با ما است.

همه تلاش دشمنان ملت ایران در جنگ نرم این است که ملت ایران را اندوهگین و نا امید کنند و بترسانند. حال پیام شهدا نقطه مقابل این است. ترس و ناراحتی در میدان شهادت برداشته شده است و این پیامی است که آنها حتی در نعمت‌های الهی هم که هستند به ما می‌دهند تا در میدان مبارزه ترس و واهمه به خود راه ندهیم.

اگر وارد میدان مبارزه شویم یعنی چیزی که دشمنان از آن ترس دارند، باید بدانیم خداوند متعال بیم، ترس و اندوه را از ما دور می‌کند.

این فیلم را ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس