کد خبر 1071233
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
نشست اعضای مجمع خیرین کشور

رئیس مجمع خیرین کشور از کمک بیش از ۲۱۵ میلیارد تومانی خیرین در حوزه مبارزه با کرونا و تأمین بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش مشرق، حبیب‌الله بوربور رئیس مجمع خیرین کشور در نشست اعضای مجمع خیرین کشور با علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره و مؤسسات حقوقی تابعه و همچنین نمایندگی‌های ۱۰گانه مجمع خیرین کشور تاکنون بالغ بر ۲۱۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا و همچنین کمک به تأمین معیشت خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا اهدا کرده‌اند و این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان با شتاب بیشتر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

مدافع حرمی که مدافع سلامت شد +عکس

اینجا کارتن خواب‌ها و معتادان سابق جهادگر شدند

وی با بیان اینکه ریزاقدامات خیرین به تفکیک استان‌ها توسط روابط عمومی مجمع خیرین کشور منتشر شده است، افزود، تشکل متبوعش از ابتدای بروز بحران کرونا از تمام ظرفیت‌ها در ستاد و صف و همچنین استان‌های مختلف برای هدایت کمک‌های خیرین برای مقابله و مهار کرونا استفاده کرده است.

بوربور اضافه کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک‌های مومنانه هم بر حجم این کمک‌ها افزوده شده و هم عمده‌ آنها صرف تهیه و ارسال بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت شده است.

رئیس مجمع خیرین کشور با بیان اینکه امروز خیرین ما در عمده شاخه‌های کارهای نیک حضور موثر دارند، گفت:پژوهشگران جوان یکی از بنیادهای زیر مجموعه مجمع خیرین کشور که از ابتدای بروز بحران کرونا تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای مهار کرونا و تأمین معیشت نیازمندان هزینه‌ کرده است، توانسته‌اند زیر نظر ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران اپلیکیشنی طراحی کنند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند با دقت بسیار بالا نوع عفونت ریه را مشخص کند.

وی جزئیات بیشتر در خصوص این اقدام پژوهشگران بنیاد فرهنگی شاه‌حسینی را به آینده نزدیک موکول کرد و گفت، بعد از نشستی که طی هفته گذشته این پژوهشگران با زالی داشتند، مقرر شد کار با نظارت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به‌طور شبانه‌روزی و بدون وقفه تا حصول نتیجه ادامه یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس