کد خبر 1070955
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶
فخرالدین کوجا

مسئولان درمانی ترکیه با اعلام آمار جدیدی از تعداد کل مبتلایان ویروس کرونا در این کشور، اعلام کردند نزدیک به هزار و پانصد نفر در یک روز به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش مشرق، روند افزایشی تعداد مبتلایان ویروس «کووید۱۹» در ترکیه بعد از اعمال تدابیر سختگیرانه دولت این کشور برای مقابله با شیوع این بیماری، تا حدودی متوقف شده و تقربیا سیر نزولی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید:

اردوغان به خاطر کرونا، از ۴۵ روز پیش در آنکارا حضور ندارد

«فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه شامگاه شنبه با صدور بیانیه‌ای گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵۴۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده که نسبت به دیروز کاهش جزئی داشته است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ترکیه، در همین بازه زمانی همچنین ۵۰ بیمار مبتلا به این ویروس در ترکیه جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به ۱۳۷۱۱۵ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۷۳۹ تن افزایش یافت.

وزیر بهداشت ترکیه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱.۳ میلیون مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در این کشور انجام شده، گفت از تعداد کل بیماران، ۹۰ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد حدود ۴ میلیون و ۷۷ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند، ۲۸۰ هزار نفر فوت کرده‌اند و یک میلیون و ۴۲۵ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاشار قارپوزآبادی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    متاسفانه ننه بوزقورد ما رو فراموش کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس