کد خبر 1070854
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
دستگیری نمایه

فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس لرستان، حاجی‌محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان خرم آباد، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گستره‌ای که توسط ماموران و کارشناسان پلیس آگاهی انجام گرفت محرز شد کارمند یکی از بانک‌های خرم‌آباد با سوء استفاده از اختیارات قانونی خود اقدام به اعطای تسهیلات و انعقاد قرارداد با افراد حقیقی، با استفاده از اسناد و مدارک هویتی جعلی کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد :با هماهنگی مقام قضائی فرد متخلف دستگیر و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک، به بزه انتسابی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اقرار کرد و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید اصلانی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 0
    به نظر بنده دیگر نباید اختلاس کنندگان را دستگیر کنند چون این بضرر مردم بیچاره میاشد .آخه اینا که یکی دوتا نیستند اگر بخواهی اینا را دستگیر کنی دومیلیون نفر میشن خب مخارج جمع زندانی ها باید مردم بیچاره بدهند .خب از کچا بیاورند؟!
  • مهدی IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخیلی بدههه
  • سهند IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    60 میلیارد ریال! خاک بر سر افتابه دزدت کنن الان دزدی زیر چن هزار میلیارد تومان باعث خجالت!!! ابروی این کشور را بردی سالهاست رکورد دزدی گینس در دست کشور ماست انوقت... خاک بر سرت
  • رامین IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    شییییش میلیارد تومن با تومن جدید میشه شییش میلیون چیزی نیست که ... بیچاره رو ولش کنن بره دنبال آفتابه دزدیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس