فرشید اسماعیلی

مسعود معینی معتقد است بازیکنان باید باشگاه و مدیرعامل را درک کنند و در این شرایط آن‌ها را تحت فشار نگذارند.

به گزارش مشرق، مسعود معینی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض بازیکنان به مسائل مالی گفت: در فوتبال ما در و تخته با هم هماهنگ نیستند. نه باشگاه با بازیکن کنار می‌آید و نه بازیکنان شرایط تیم را درک می‌کنند. شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن این شرایط تنها مختص ایران نیست و در همه جای دنیا این مشکلات وجود دارد.

وی ادامه داد: نکته این است که نوع برخوردها متفاوت است. در کشورهای اروپایی بازیکنان با باشگاه کنار می‌آیند اما در ایران بازیکن مدیر را تحت فشار می‌گذارد و به زور می‌خواهد از حساب بی‌پول باشگاه، پولش را بگیرد. من اگر مدیر باشگاهی بودم به تندی جواب بازیکنان را می‌دادم زیرا ما که می‌دانیم بازیکنان اسقلال و پرسپولیس حداقل ۱۰ میلیارد در حساب‌شان پول دارند و به جای تحت فشار گذاشتن باشگاه، باید به فکر کسانی باشند که کرونا باعث تعطیلی کارشان شده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ استقلال را ما نوشتیم دیگران لذتش را می‌برند

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ادامه پیدا کردن لیگ نوزدهم گفت: من نمی‌توانم درباره این موضوع حرفی بزنم اما می‌توان کشورهایی مثل آلمان یا انگلیس را که می‌خواهند بازی‌ها را با بدون و یا با نصف ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار کنند الگو قرار دهند. به نظرم سه وزیر بهداشت، ورزش و علوم باید جلسه‌ای را تشکیل دهند و هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند. جان مردم مهم‌تر از همه چیز است اما می‌توان بازی‌ها را با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار کرد.

معینی درباره درخواست فدراسیون برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ گفت: ۷ سال تا آن زمان فرصت داریم. ما چیزی از ژاپن که ۳ ساله خود را برای المپیک آماده می‌کند کم نداریم. شاید از لحاظ  تکنولوژی از بعضی از کشورها عقب باشیم اما پتانسیل برگزاری چنین مسابقاتی را داریم. برگزاری چنین بازی‌هایی زمین‌های استاندارد، هتلینگ، وسایل نقلیه عمومی و کمپ‌های تمرینی پیشرفته می‌خواهد و اگر قرار است اتفاق مثبتی صورت بگیرد، باید کلنگ آغازش همین امسال زده شود.

او در پایان گفت: فدراسیون فوتبال ما نیاز به تغییر و ایده‌های جدید و قدرتمند دارد. نیاز به کسی دارد که بتواند فوتبال ایران را از شرایط بدی که هست نجات دهد و دوباره ما را در آسیا سربلند کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    1 3
    یعنی ده میلیارد تومان یا ریال ؟ چرا دروغ میگویید طرف اگر ده میلیاردتومان پول داشت میامد اینقدر بدود وتمرین کند با ده میلیاردتومان میتواند تا اخر عمر پادشاهی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس