پمپئو نمایه

وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران از تلاشها برای آزادی نظامیان دستگیر شده خود در ونزوئلا که قصد اقدام تروریستی درخاک این کشور را داشتند، خبر داد.

به گزارش مشرق، در حالی که چند روزی از دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی به ونزوئلا نمیگذرد، وزیر خارجه ایالات متحده مدعی هرگونه تلاش برای آزادی آنها شد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا شبانگاه چهارشنبه به وقت تهران در این زمینه گفت که آمریکا برای آزادسازی اتباع خود در ونزوئلا از هر ابزاری استفاده میکند.

بیشتر بخوانید:

شکست کودتای آمریکایی در ونزوئلا +فیلم و عکس

یک نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا به همراه یک نظامی سابق ارتش ونزوئلا روز دوشنبه  مسئولیت عملیات شکست خورده روز گذشته علیه ونزوئلا با هدف سرنگون ساختن «نیکلاس مادرو» رئیس جمهور قانونی ونزوئلا را بر عهده گرفتند. «جردن گوریو» نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا  گفت که فرماندهی مامورت مخفی علیه مادورو را با حمایت «خوان گوایدو» رهبر خود خوانده این کشور برعهده داشته است. 

به دنبال خنثی سازی این عملیات تروریستی ، ارتش ونزوئلا روز یک شنبه به بالاترین سطح آماده باش درآمد. براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ونزوئلا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که همه واحدهای مختلف ارتش در سراسر کشور به حالت آماده باش جنگی برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی درآمده است.

در این بیانیه تاکید شده که ارتش وفاداری مجدد خود را به «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 0
    فیلم سینماییه؟ با کلنگ می خواستن کودتا کنن؟
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    1 0
    پامپئو غلطه. درستش پیمپائوئه
  • ارغوان IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    1 0
    فیلم مانکن می خواهم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس