کد خبر 1069249
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
آمریکا کرونا نمایه

متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه نشانه‌های اصلی ابتلا به کرونا، سرفه، گلودرد، اختلالات بویایی و چشایی، کوفتگی بدن و تنگی نفس است، گفت: نداشتن تب دلیلی بر عدم ابتلا به کرونا نیست.

به گزارش مشرق، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (سه‌شنبه) گزارش کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۲۴۰ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶۸ هزار و ۹۲۲ نفر رسید.

این مرکز اعلام آمار کرونا در آمریکا همچنین گزارش کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ هزار و ۲۴۸ نفر به مجموع مبتلایان به ویروس ناشناخته «کووید-۱۹» افزوده شدند تا مجموع مبتلایان به این ویروس به یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۸۸ نفر برسد.

بیشتر بخوانید:

مرکل: مضرات و عواقب کرونا بسیار متنوع است

مقایسه آمار و ارقام ۲۴ ساعت گذشته دانشگاه «جانز هاپکینز» با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز، نشان‌دهنده کاهش نسبی مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به حساب می آید.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۸۳۵ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را در ای نکشور ۶۹ هزار و ۹۲۱ نفر گزارش کرد و ایالت نیویورک همچنان با مجموع ۳۲۷ هزار و ۳۷۴ مورد ابتلا و ۲۴ هزار و ۹۴۴ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق این گزارش، تاکنون دستکم سه میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۲۵۲ هزار و ۴۰۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۰۸ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا را در جهان دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    دروغه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس