کد خبر 1069245
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
رضا پهلوی

گاه این پرسش به ذهن می آید: فردی که در شصت ساله گی و به اذعان خویش، هنوز از مادرش پول توی جیب می گیرد و در طول این همه سال هنوز نمی تواند درست به فارسی حرف بزند.

به گزارش مشرق، محمد رضا کائینی، پژوهشگر تاریخ و فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

نوکیسه کُند ذهن و متوهمی که در ذیل می بینید، اگر از اعقاب پالانی ها نبود و پدرانش کرور کرور اموال بالا نکشیده و پورسانت های کلان خرید اسلحه یا عواید هزار جور زد و بند آشکار و پنهان را به بانک های خارج گسیل نمی داشتند، اکنون می بایست بابت یک تست کرونا در آمریکا، هزار تا سه هزار دلار می پرداخت و در صورت ابتلا و هموار کردن وزر و وبال پذیرش در بیمارستان بر خود، کیسه زباله به تن می کرد و احتمالا با کمبود دستگاه تنفس مصنوعی نیز کنار می آمد و چون سِناً لَب مرز مرگ های کرونایی است، حتی ممکن بود با ماشین انتقال گوشت یخی به گورستان نیز برود و هیچ بعید نبود که در گودالی با سایر قربانیان سیاه و سفید کرونا گُم و گور شود! حال تجسم کنید همین بی وجود در خراب آبادی که کرونا به سیاست و فرهنگ و اقتصادش لجن زده، در می آید که: در ایران به بیماران  نمی رسند و بابت سلامت آنان خرج نمی کنند و پول ها را پنهان کرده اند و...الخ!


گاه این پرسش به ذهن می آید: فردی که در شصت ساله گی و به اذعان خویش، هنوز از مادرش پول توی جیب می گیرد و در طول این همه سال هنوز نمی تواند درست به فارسی حرف بزند و یک مدرک درست و درمان تحصیلی نیز ندارد و تنها تشخُص وی آن است که نتیجه لقاح اول پدر و مادرش بوده و قانون از بدو زایش، او را به ولایتعهدی شناخته، چگونه می تواند اینگونه مرزهای وقاحت را بپیماید و برای کشوری که چهل سال آن را ندیده و اطلاعات آن رو عده ای مانند خود وی در اختیارش می گذارند، نسخه های کودکانه بپیچد؟


جمهوری اسلامی از هر چیز که شانس نیاورده باشد، از اپوزیسیون خوش اقبال بوده است! شاه مخالفانی داشت در قامت: خمینی و طالقانی و مطهری و بهشتی و بازرگان و آل احمد و شریعتی و کنفدراسیون و انجمن های اروپا و...الخ، نظام کنونی براندازانی دارد در ریخت و قیافه: ربع پهلوی و مریم قجر و هخا و ضیاء و شهناز تهرانی و زم و فخرآور و علینژاد و شاهین نجفی و ساسی مانکن و...الخ. علی برکت الله!


این وجیزه را اهداء می کنم به اردشیر زاهدی که این روزها مخاطب دعوت وجدان خود شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    17 11
    شصت سالگی!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      28 9
      نظام کنونی براندازانی دارد در ریخت و قیافه: ربع پهلوی و مریم قجر و هخا و ضیاء و شهناز تهرانی و زم و فخرآور و علینژاد و شاهین نجفی و ساسی مانکن و...الخ. احسنت احسنت
  • سید IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    20 15
    چه جمع اجغ وجغی مورد حمایت آمریک و اسرائیل هستند! از مدعی سلطنت تا مدعی جامعه بی طبقه و از مدعی همجنس گرایی تا دراویش گنابادی و از بهائی نجس تا شیعه انگلیسی و از تجزیه طلب وهابی تا کومله بی دین!!!!!!!
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      7 1
      برای رهبران آمریکا و صهیونیسم ارزش دستمال کاغذی توی مستراح شان از این جماعت اجق وجق بیشتر است!!!!
  • سید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    11 14
    در این جا به جای کلمه فرنگی اپوزسیون می توان از واژه های ضدانقلاب و یا برانداز و یا مخالف نظام، بسته به نیاز آن در جمله استفاده کرد!!
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    9 32
    شما بروید فکری به حال خودتان کنید که باید چهارتا چهارتا صفر از جلو پول ملی بردارید تا آبرویتان نرود
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    10 14
    یک مدت یک وبسایت ساخته بود. یک گوشه با لینک بزرگ از مردم کمک مالی می خواست با پی پال. اسمش چی بود؟ جنبش ملی ؟ شورای ملی؟ نمی دونم یک چیز ملی داشت. . .! خلاصه ملی باید پی پال می زدی !‌
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    17 3
    اگر کسی واقعا هوش و استعداد و کارایی داشته باشه و کمی هم وطن پرست باشه، هیچ وقت نمیذاره از مملکت بره. حالا میخواد سیاسی باشه یا غیر سیاسی. جریان قوی آب راه خودش رو باز میکنه.
  • علی افصحی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    8 5
    بسم الله الرحمن الرحیم. منهای حضرت امام و تلامذه ایشان و ارادتمندش علی شریعتی ،شاه اتفاقا در داشتن اپوزیسیون منگل ،خوش شانس مطلق بود نه جمهوری اسلامی.،اتفاقا ما در اپوزیسیون شانس نیاورده ایم.اگر در زمان پهلوی سفاک ، بازرگان و جریان نهضت به امریکا تکیه کرده و با شاه مبارزه می کردند آن هم در حد قانون اساسی مشروطه ،امریکا ایران را در اختیار خود گرفته بود و شاه را با تمتم قوا حمایت می کرد.و اگر کنفدراسیون دانشجویان از چین مواجب گرفته و مبارزه می کردند چین در کنار شاه بود حتی در اوج انقلاب آقای فنگ رییس جمهور وقت برای دیدار شاه آمد،اگرکیانوری و جریان چپ از شوروی و آلمان شرقی پول زندگی خود را گرفته و مثلا با شاه مخالف بودند شوروی برای شاه ذوب آهن را می ساخت.و...اما جمهوری اسلامی خطرناک ترین ، تروریستی ترین ، بی وطن ترین ،بی اصول ترین ، وقیح ترین، غدار ترین و وحشی ترین نوع اپوزیسیون را داشته و همه کشورهای حامی آن ها علیه ایران اسلامی اتفاقا مواضعی ضد انسانی و همه جانبه دارند از آمریکا گرفته تا فرانسه و البانی و انگلیس خبیث و دیگران.همه یک دست در تحریم سخت ایران!! .این چه تحلیلی است که جمهوری اسلامی در اپوزیسیون شانس اورده؟! ما فقط یک لطف بزرگ الهی داریم که تمام مکر اپوزیسیون و حامیان اروپایی و آمریکای تروریست که به قول قرآن می تواند کوه ها را جابه جا کند، نقش بر آب کرده فقط داشتن نعمت بزرگ ولایت فقیه و ولی فقیه خردمند و سربازان فدایی ولی فقیهی چون جناب شهید جهانی ما سلیمانی است و لاغیر.
  • ح یعقوبی RO ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    13 13
    غره مشوید که پستی و بلندی، تاریخ بشریت زیاد به خود دیده، اتحاد جماهیر شوروی سابق خیلی‌خیلی از شما قوی‌تر بود. اما این ببر یخی در یک شب ذوب شد و آب حاصل از ذوبش به فاضلاب تاریخ ریخته شد. حالا خوبه اقرار داری که ارزشش ربع پهلوی هست اما شما دین فروشان ریاکار یه پاپاسی هم ارزش ندارید. آنقدر با ناکارآمدی و فساد خیانت کردید می‌کنید که سقوط و اضمحلال تان نزدیک است. ان‌شاءالله به یاری پروردگار
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      10 12
      منافق نجاست با زبون کثیفت از پروردگار یاری نخواه انشاالله رویاهات رو همراه مادرت مریم رجوی به گور میبری
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      0 0
      اینو خیلیا گفتن ولی الان نیستن
  • مهرناز IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    7 15
    ربع پهلوی اگاه هست اعتبار بلیط ش برای ارزوهایی پوشالی ش در ایران به اتمام رسیده " که گزافه گوئی می کند .
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    3 0
    بار موجوديت كشورايران ونظام حاكم بر ان را مسلمانان شيعه كه اكثريت مردم ايران هستند يردوش ميكشند انوقت دشمنان شيرين عقل وجودى ايرا ن درخارج وداخل كشور ازطريق تخريب فقط مذهب شيعه وبركشيدن اديان ديگر بخصوص بهائيت ميخواهند كشوررا تفكيك وتجزيه كنند مردم هم اين حقيت تلخ را فهميده اند همسويى با انان ندارند وانها وارزوهايشان تنها مانده اند
  • میلاد IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق جون با همینا دلتو خوش کن دیگه چی بهت بگم. اصن ما همه فدائیان شما خوب شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس