کد خبر 1068375
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
فالح الفیاض

رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق حمله بامداد امروز گروه تروریستی داعش به نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی در استان صلاح الدین را تلاشی ناامیدانه برای سیطره دوباره بر شهرها دانست.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراقی، «فالح الفیاض» رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: 

فرزندان الحشد الشعبی دیروز و ساعات اولیه صبح امروز با دلاوری و همت عالی با حمله‌ای تروریستی مقابله کردند که هدف از آن بازگشت به گذشته و تلاش برای اثبات حضور و تاثیر روانی بود اما این حمله به شکست انجامید.

بیشتر بخوانید:

حشدالشعبی: حمله داعش به صلاح الدین با دستور آمریکا بود

قول الکاظمی برای انتقام خون حشدالشعبی از داعش

وی افزود: درحالی که دگر بار به شهادت شماری از شهیدان دلاور خود که پیوسته از خاک مقدس عراق پاسداری و دفاع کردند، افتخار می‌کنیم، از اعضای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی می خواهیم که جانب احتیاط و هوشیاری را رعایت کرده و به مقابله با این گروهک‌های وحشی ادامه دهند که همچنان طعم شکست را با تلخی احساس می‌کنند و ناامیدانه در تلاش برای بازگشت تروریستی خود برای سیطره بر شهرهای گرانبهای ما هستند.

الفیاض گفت: ما همچنین از ملت عراق به خاطر حمایت و همدردی گسترده با نیروهای الحشد الشعبی از دیروز تا این لحظه که در شبکه‌های اجتماعی و دیگر نهادهای رسانه‌های تجلی یافت، تشکر می‌کنیم و این امر بیانگر آن است که الحشد در ضمیر و وجدان امت همچنان جای دارد؛ با وجود همه تلاش‌های ناکامی که الحشد الشعبی از زمان تاسیس خود تا به امروز برای ضربه زدن به الحشد با آن روبرو بوده است.

این بیانیه در پایان تاکید کرد: ما با ملت سربلند و مرجعیت حکیم و رهبری محترم خود پیمان می‌بندیم که در مسیر تامین سلامت عراق عزیز خود و ایستادن در برابر هرگونه حمله‌ای علیه خاک و ملت و وحدت و حاکمیت خود گام برداریم و خداوند شهیدان پاک ما را رحمت و به مجروحان ما شفای عاجل عنایت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس