کد خبر 1067540
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
نحوه آزادسازی سهام عدالت/ روش مستقیم بورسی یا مدیریت غیر مستقیم استانی

به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی، آزاد سازی سهام عدالت 49 میلیون مشمول بعد از 13 سال به دو روش مدیریت مستقیم بورسی و غیر مستقیم مدیریت سرمایه‌گذاری استانی و با انتخاب مشمول انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، به گفته علیرضا صالح رئیس کل سازمان خصوصی سازی، آزاد سازی سهام عدالت برای 49 میلیون و 152 هزار و 741 نفر مشمول بعد از 13 سال به دو روش مدیریت مستقیم بورسی و مدیریت غیر مستقیم از طریق شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی و با انتخاب مشمول انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برای انتخاب روش آزاد سازی سهام عدالت، باید مشمولان وارد سامانه سهام عدالت به نشانی https://www.samanese.ir/ شوند و با وارد کردن اطلاعات خود مرحله به مرحله اقدام کنند.

برای ورود مشمولان سهام عدالت به سامانه سهام عدالت و گزینش نحوه آزادسازی سهام ،‌یک ماه (از 10 اردیبهشت 99 تا 10 خرداد 99) فرصت وجود دارد.

صالح این را هم گفت: اگر کسی یک روش آزاد سازی سهام عدالت را انتخاب کرد،‌دیگر امکان برگشت از تصمیم خود را نخواهد داشت،‌بنابر این مشمولان در گزینش روش آزادسازی سهام عدالت خود با مشورت و علم کافی اقدام کنند.

مراحل آزادسازی سهام عدالت


در ادامه این مراحل، در مورد روش آزادسازی سهام عدالت توضیحاتی برای مشمولان به شرح زیر ارائه شده است.

* آزاد سازی سهام عدالت

در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری و موافقت ایشان با درخواست ریاست محترم جمهوری مبنی بر آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی‌سازی با همکاری و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر نهادها در بازار سرمایه، اقدام به فراهم نمودن تمهیدات و اقدامات عملی لازم برای تحقق این امر نموده است تا با توجه به موارد سه‌گانه مورد تأکید معظم له، شرایط بهره‌مندی هرچه سریع‌تر مردم از منافع و مدیریت سهام مذکور فراهم گردد.

در همین ارتباط، هریک از سهام‌داران محترم سهام عدالت می‌توانند با انتخاب یکی از دو روش مطروحه در ادامه این فرآیند نسبت به تعیین نحوه مدیریت سهام متعلق به خود تصمیم‌گیری نمایند.

* توجه: انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت تنها یک بار امکان پذیر است.

*انتخاب روش مسقیم

سهام‌دار محترم سهام‌عدالت، در صورت انتخاب آزادسازی به روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام‌عدالت به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با لحاظ مراتب ذیل به شما تخصیص و انتقال می‌یابد:

به میزان سهام تخصیص‌یافته به هر فرد در شرکت‌های سرمایه پذیر سهام‌عدالت و به ‌تناسب ارزش مقطع واگذاری، تعدادی از سهام 36 شرکت بورسی به شما تخصیص خواهد یافت.

علاوه بر آن، این دسته از سهام‌داران سهام عدالت، به ازای سهام شرکت‌های غیر بورسی سرمایه‌پذیر سهام عدالت، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را نیز دریافت خواهند نمود.

در این حالت مسئولیت حفظ، نگهداری و مدیریت سهام اختصاص‌یافته به عهده سهامدار بوده و در راستای حفظ ارزش سهام تخصیص‌یافته، قابلیت نقل‌وانتقال سهام مزبور به غیر و فروش آن بر اساس محدودیت‌های زمانی و مقداری تعیین‌شده توسط شورای عالی بورس صورت خواهد گرفت.

مطابق قانون تجارت شما سهامدار محسوب شده و از مزایای سهام تخصیص‌یافته ازجمله سود و ... بهره‌مند خواهید شد.

خاطرنشان می‌سازد، دو ماه پس از تاریخ انتخاب روش مذکور می‌توانید با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از تعداد سهام تخصیص‌یافته نزد شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت مطلع شوید.

شایان‌ذکر است بهره‌مندی از خدمات قابل‌ارائه از جمله ایجاد امکان معامله پذیری سهام تخصیص‌یافته در آینده منوط به مراجعه به سامانه سجام، ثبت‌نام و احراز هویت در مراکز تعیین‌شده می‌باشد.

* روش غیر مستقیم

سهام‌دار محترم سهام‌عدالت، در صورت انتخاب آزادسازی به روش غیرمستقیم، مالکیت و مدیریت سهام‌عدالت شما با لحاظ مراتب ذیل از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی خواهد شد و شما حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را نخواهید داشت.

با این تفویض اختیار، سهام شرکت‌های سرمایه پذیر سهام‌عدالت متعلق به شما توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی ساماندهی خواهد شد.

سهام مزبور در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (70%) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه استانی (30%) ساماندهی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ارزش کل سهام واگذار شده در قالب سهام عدالت در سال 1385 به 49 میلیون و 152 هزار و 741 نفر مشمول در 6 دهک جمعیتی، از سهام 50 شرکت شامل 36 شرکت بورسی و 14 شرکت غیر بورسی به ارزش کل 26 تریلیون و 636 میلیارد تومان بود که اکنون بعد از حدود 13 سال ارزش کل سهام عدالت به حدود 300 تریلیون تومان (حدود 11.2 برابر ) شده است.

بر اساس گفته صالح رئیس سازمان خصوصی سازی ، شورای عالی بورس قرار است ظرف ماه جاری در مورد نحوه ورود 300 هزار میلیاردتومان سهام عدالت به بورس و حضور 49 میلیون سهامدار جدید تصمیم گیری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    117 8
    توضیحات برای تمام افراد جامعه قابل درک نیست. لطفا ساده تر بیان کنید
  • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    33 2
    یک کارگر ساده هستم اما سهام عدالت ندارم چه کار کنم۹۶۴۶
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      12 11
      شایدم اون علی نباشی ولی اگه هستی خاک توسرت که در سایت ها از سرمایه دارهای .... حمایت می کنی مثل دختر بی ام و سوار و....... دلیل این که تو کارگر فقیری همین ها ن که میگن به تو مربوط نیست دوست دارم
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      3 5
      من اون علی هستم این بکی دیگه هست عقده ای من اتفاقا سهام عدالتدارن
    • ... IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      3 5
      کدوم علی رو میگی؟!!!!! علی ممداینا یا علی خالزا حسن؟!!!!!!
    • احمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      12 1
      داداش خیلیا مثل تو هستن توی این مملکت هیچ وقت ثروت بصورت عادلانه تقسیم نشد بااین وضعی که دولت گرفته دیگه محاله من وامثال من بتونن بجایی برسن و خونه بخرن مهم اینه که استاد مشایخی در کشور بمونه یا ربنای شجریان پخش بشه یا کنسرت برگزار بشه ، ما چی ؟!!! ما هیچی ، ما بدرک ...... کاگرم ،مستاجرم، فعلا هم که بیکار،با زن و بچه و این تورم و بدهی و قسط و ........
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      2 1
      علی 23:08اگه من عقده ای ام سرمایه دارهای کثیفی چون تو باعثش شدید پس بگو چرا از دختر بی ام و سوار حمایت میکردی نجاستخوار حرام خور از کجا آوردی همین دیگه این بدبخت بیچاره نداره سهام عدالت اونوقت تو داری
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      23:08میگه من سهام عدالت دارم بله متاسفانه اونی که مستحقش نیست داره اونوقت …علی سرمایه دار اشراف زاده کثیف لاکچری زاده تو سهام عدالت برا چیته آخه بزارش برا یه بدبختی
  • محمدرضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    9 2
    سلام برای انتخاب روش آزادسازی سهام متاسفانه روش مستقیم برخلاف میلم بجای روش غیرمستقیم انتخاب کردم. براویرایش آن امکانش است؟ باتشکر
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    5 6
    اگر کسی آزاد نکنه چی میشه؟
    • عرفان IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      3 2
      به صورت غیرمستقیم در نظر گرفته خواهد شد.
    • سید محمد هاشمی FR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      0 0
      سلام،اگر سهام آزاد نکنم چی میشه ممنون جواب دهید
  • MaryamMmansori IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    11 2
    سلام من یک زن خانه دار هستم روزی که سهام عدالت ثبت نام میکردن خودم همسرم ودخترم هرکدام ته چک یک میلیون تومانی داشتیم کد شبای خودم را سیستم ثبت کرد اما برای دخترم وهمسرم را سیستم قبول نکرد تو این دوسه سال هروقت سودسهام واریز شد فقط برای من واریز شد پس سهام همسرم ودخترم چی میشه همسرم کارگره فصلی ساختمانه خدارو خوش میاد لطفا راهنمایی کنید باید کجا بریم چکارکنیم هردو ته چک یک ملیون تومانی دارند چرا باید سیستم قبول نکنه
    • سلام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      2 4
      شبا رو فک کنم هنوزم میشه ثبت کرد...من 3 ماه پیش ثبت کردم..اگه شبای یه بانک قبول نداره ،بانک دیگه حساب باز کنین و شبای اون بانک جدیدو بزنین
    • mr - shahram IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      0 1
      سلام با ورود به سایت سهام عدالت به ادرس www.samanese.ir میتونید شماره شبای همسر و دخترتون رو ثبت کنین تا بعد از بررسی براشون واریز بشه .
    • دانیال NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      2 0
      خانم به سایت مراجعه کنید و شبا و شماره تلفن اون دونفر رو وارد کنید
  • رضا ساکانلو قروه US ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    3 3
    سهام عدالت دارم یا ندارم
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 4
    این روش مستقیم اشکال دارد؟چرا؟ چونکه بعد اگر سهام دار بهواهد بفروشد بعلت کم بودن مبلغ معامعله هر سهم در فروش به کمتر از ۵۰۰هزار تومان کارمزد بالاتری دارد لذا به ضرر سهامدار می باشد لذا بهتر است حق انتخاب به میزان یک ششم شرکتها به متقاضیان داد و درصورتیکه سهمی پر طرفدار بود و سهمی دیگر کمتر طرفدار مقدار تعلقی را در ان صورت کم نمود
  • هدایتی IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    10 2
    دولت روحانی به جزء دو دهک مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بیش از نصف سهام مشمولین را از داراییهایشان تحت عنوان مشارکت نکردن در اقساط کسر کرده است.!! جا دارد از محل همان سهام باقی مانده به افراد جامانده سهام رایگان پرداخت نمائید چرا که در غیر اینصورت به افراد نیازمند با کمال تاءسف خیانت شده است و دولت آقای روحانی در پیشگاه ملت وتاریخ مسوءل است
  • ali sharifi IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    سهام عدالت بنده ۱میلیون تومان هستش ولی در سیستم۵۳۲هزار ثبت شده سند سهام موجود میباشدچگونه میتوان اصلاح کرد
    • عاطفه IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
      0 0
      سهام همه یه تومنه ولی دولت خودش قرار بوه از سود سهام یه تومن خودش رو برداده سهام کلا بش مال سهامدارفعلا دولت سودش برداشته اون چند سال و به اندازه نصفش بیشترنبوده که ۵۰۰وخرده ای میشه مال همه چتندسال قبل کفتن هرکی میخواد برسونه خودش به ۱ تومن ۵۰۰ دیکه رو خودش واریز کنه سهمش بشه کامل یه تومن خیلی کم اینکارو کردن وهمه اعتماد نکردن منم نکردم فقط دولت برایکمیته امداد وبهزیستی خودش کسزی رو ریخت وشد سهمشون ۱ تومن
  • شهریارعابدی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 1
    آزادسازی
    • سیدداریوش موسوی IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
      2 1
      من یک کارگرساده هستم الان چندباربرای سهام عدالت ثبت نام کردم ولی هیچ سهامی به ماتعلق نگرفت باید چکار کنم تابتوانم سهام عدالت بگیرم
    • مهدی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      0 0
      در صورتی که قبلا یبت نام کردید میتونید به ادرس samanese.ir مراجعه و مشخصاتتونو ببینید در غیر اینصورت فعلا یبت نام جدید نداره
  • علی ن IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    3 0
    من روش مستقیم رو زدم ولی غیر مستقیم ثبت شد!!!
  • محرم علیزاده علمداری IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    ازادسازی سهام
  • نازنین زهراعلیزاده علمداری IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    آزادسازی سهام
  • حسام روشن دل IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    5 1
    خوب است
  • حسام روشن دل IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 1
    خوب است
  • رضا IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 1
    ازادسازی
  • سیمین پولادی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 1
    میخواهم سهام خود را ازاد کنم
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 1
    من که فکر کنم سهام شرکت آفتابه سازی بهم افتاده که سودش بعد سیزده سال میشه هشتاد تومن
  • محمدرضا نظریان IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    مشاهده سهام
  • رسول افشانی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 0
    آزادسازی سهام عدالت
  • مهران پیغامی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 1
    خوب آزادسازی سهام عدالت
  • سیما باقری IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام ماچهارنفرهستیم بچه ی دوم من سهام عدالت ندارد ماسه نفرداریم سهام هم گرفتیم اماالان صفته ی یک میلیونی روگم کردیم اگه صفته ی یک ملیونی برای آزادکردن لازم میشه یا نه اگه لازم بشه ماچیکارکنیم لطفاً جواب بدین
  • صغری نادری، IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    2 1
    گرفتن سهام
  • صغری نادری IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    گرفتن سهام
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    7 0
    من خیلی به این مبلغ نیاز دارم لطفا یکی همینجا یک توضیح مختصر بده...برای من نوشته شما 532 هزار تومن سهام دارید ولی ارزش آن خیلی بیشتر از این مبلغ است!...الان تو نت خوندم گفتن برای یک میلیون سهام حدود 11 میلیون میدن!( به ارزش فعلی) ...خب الان برای سهام 500 تومن من باید بشه 5.5 میلیون تومن درسته؟...الان من بزنم ازاد سازی به حساب من توی پست بانک محلمون واریز میشه که من فردا برم بگیرم!...چطوریه؟!
  • فرزاد IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    4 0
    سلام،،ایااگه سهام روازروش مستقیم قبول کنیم بعدش دریافت سودبه چه طریق هست سالانه هست یاماهانه وچطورواریزمیشه،،لطفاتوضیح بدید،،ممنون
  • علی IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    2 0
    باسلام اولین باره وارد این سایت شدم از حضرات که اطلاع دارند لطف کنندروش آزاد سازی به چه معناست و چه روشی بهتراست ؟ با توضیح دو روش
  • قاسم سعیدی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 1
    ازادی سازی
  • مهدی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    اگر کسی تا تاریخ اعلام شده هیچ کدام از دو مورد را انتخاب نکرده باشد تکلیف سهام چنین افرادی چیست ؟؟ و سیستم به صورت اتوماتیک کدام را برای چنین افرادی انتخاب خواهد کرد >>
  • مهدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    صندوق های ETF چیست ؟؟
  • هادی بیکدلو NL ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 12
    سلام من خاک پای رهبرعزیزم وتمام شهدا اماده ام تااینکه نفصم میاد رهبرمن بزرگ من‌ خاک پای کشورعزیزم
  • قنبر IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    دربورس
  • مجتبی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    2 0
    هیچی
  • حمید رضا علوی طلب IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    چگونه باید اراد سازی کنیم روش ان را لطفا بگوئید
  • US ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    باسلام اصلان معلوم نیست باید چیکار کرد آیا باگوشی هم میشه آزاد سازی کرد سهامو
  • ابراهیم خادمی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    3 7
    خداوند تبارک وتعالی برعمر وعزت رهبرعزیزمان روزبروز بیفزاید که بفکر مردم بدبخت هستند اگه مسئولان زیردست هم کمک میکردندخوب بود..بخدا کشوری مثل خودمون باعزت واقتدار نداریم.
  • علی ثابتی فرد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 1
    نحوه واگذاری سهام مستقیم
  • قاسم خمر IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    سهام ندارم هر موقع رفتم میگن سایت بسته است
  • نسرین رحمت آبادی IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    روش مستقیم را انتخاب میکنم
  • علی شوقی IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    2 0
    سلام من روش مستقیم انتخاب کردم ولی ازبورس هیچی سردرنمیارم ایاباعث ضرروزیانم نمیشه که همینم ازدست بدم لطفاراهنماییم کنیدممنون
  • جمال ابان GB ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    ازاد سازی
  • سمیرا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    سهام میگیرم ولی سند اصلی که بقیه دارن من ندارم چکارکنم کجاباید رفت
  • امیرحسین IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    2 0
    اگر تا یک ماه آینده اقدام به انتخاب روش مستقیم یا غیر مستقیم نکنیم سامانه به صورت خودکار روش غیرمستقیم رو برامون انتخاب میکنه ؟
  • محمدعلی اختری IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    دریافت سود سهام عدالت در موعد مقرر
  • مسعود شیخی بکتاش ابادی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    نظری ندارم
  • درویش IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 0
    آزاد سازی
  • زهرابابایی راد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    ازادسازی
  • بهزاد فتحی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    0 0
    کارگر
  • علی US ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام اگه سهام را خصوصی کرده باشیم چطور میشه ب گرداند؟لطفا هرچه زودتر جواب بدید
  • عاطفه IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    برای فروش سهام
  • حکمت عزیزی DE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    ازادسازی سهام
  • ابوالفضل باقری IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    بله
  • ذاکررونده GB ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    نظری ندارم
  • میثم مرادی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 0
    آزادسازی سهام عدالت
  • سجاد کنجوری IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    خوب است
  • امیربشیری IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    آزادسازی سهام عدالت
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام من وقتی داخل سایت رفتم تیک مستقیم خودش زده شده بود در حالی که من غیر مستقیم میخواستم سهامی باشه چرا از قبل مستقیم تیک زده شده؟ آیا امکان داره یهو فرصت دیگه برای ویرایش بزارید
  • پرویز IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    باید ازاد کرد یا نه کدوم بهتره برای من کارگر
  • شیرزاد جمشیدی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    ۳۳۳۳
  • محمدرضا IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    من نمیتونم ازاد کنم
  • حامد IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    جداسازی سهام
  • مبینا عرفانیان IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 0
    من 19سال دارم و سهام دارم و دوست ندارم پدرم سهامم را برای خودش بردارد ایا میشه کاری کرد ک ایشون نتونن کاری کنن؟؟؟؟؟
  • الله شکر توفیقی RO ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    بنظرم هر چه سریع‌تر ازاد کنیم ولی بزودی نفروشیم بهتر و بهترین است.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    لطفا پیگیری کنید چگونه میشه سهمون برگرده میخوام کنسل کنم پول نمیخوام پسش بگیرند این سایت باز کنید چون اشتباها روش مستقیم انتخاب کردم
  • پوریا US ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    ازاد سازی سهام عدالت
  • سعیده ریگی نژاد شورکی DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    به صورت غیرمستقیم درنظر گرفته شده
  • حقیقت IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    سهام عدالت نقد پرداخت کنید که مردم مسکن بخرند یا بگزارند بانک وام وسکن بگیرند تا زنده هستیم باید استفاده کنیم والا ازبیپولی خسته
  • نرگس IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    میخوام سهام عدالت ازاد کنم
  • اردشیر ملکی پور IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    0 0
    آزادسازی سهم
  • جلال IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    سلام چگونه بایدآزادسازی کنم بعدواسه من همیشه سودهاشو نصف بقیه ریختن واسه من کارت یک میلیونی اما داری زده پانصدتومانی ممنون کسی جواب بده روی ازادسازی وفروش میزنم گزینه واسه تعقییر خاموشه وکلیک نمیشه
  • محمد نیتی نیکو IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    خوب
  • صدیقه مرادی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 0
    نحوه آزاد سازی سهام عدالت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس