کد خبر 1067534
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
محسن رضایی

در پی آزادسازی سهام عدالت پس از موافقت مقام معظم رهبری، محسن رضایی این امر را گامی به سوی اقتصاد اسلامی خواند.

به گزارش مشرق،  پس از موافقت رهبر معظم جمهوری اسلامی با پیشنهاد دولت در خصوص آزادسازی سهام عدالت و همچنین با ابلاغ رسمی رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر این امر، اشخاص مختلفی درباره این مهم سخن گفتند.

محسن رضایی، دبیر مجمع مصلحت نظام با انتشار تصویری در حساب کاربری خود، سهام عدالت را گامی به سوی اقتصاد اسلامی خواند و نوشت:

" سهام عدالت. سهام عدالت یک گام به سوی اقتصاد اسلامی بوده است که مخالفانش در ساماندهی کامل آن ایجاد تردید کردند. الان هم که با اجازه رهبر انقلاب از حالت بلاتکلیفی خارج شده، نباید مخالفین از فلسفه و اساس آن منحرف شوند و از محدوده تعیین شده بیرون بروند. هیئت عالی نظارت بر روند ورود شرکت‌های سرمایه پذیر و مالک شدن مستقیم سهامداران نظارت خواهد کرد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    3 0
    استقبال مردم از بازار بورس و خرید سهام مخصوصا در زمان کنونی خیلی خوب و کمک مهمی به اقتصاد کشورمان است. به شرطی که با سازو کار مناسب از سودجویی نفوذیها و مزدوران دشمن، و همچنین تأثیرگذاری منفی دشمن در این بازار جلوگیری شود. اگر خدای نکرده دشمن بتواند با سو استفاده از هیجانات احساسی عوام در فضای مجازی بورس را تحت تاثیر قرار دهد باعث عکس العمل نامناسب مردم در فروش سهام و به تبع سقوط فاجعه بار سهام خواهد شد یعنی جمعیت زیادی از قشر متوسط.. آیا امکانش نیست؟ اگر هست مطمئن باشید دشمن در حال تلاش است. آنها خالق بازار بورس هستند و راهها را بلد هستند.
    • ایرانی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 0
      مگه تکلیفش مشخص نبود این سود سهام که دو سه بار پرداخت کردند پس چی بود چیزی که تکلیفش معلوم شد فروشش بود که این یعنی خصوصی سازی به نفع سرمایه داران
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 15
    این ها اساسا دارند کارهایی میکنند تا دست مجلس اصولگرای آینده را ببندند. همینطور دولت آینده که به احتمال قوی اصولگرا هست را میخواهند دستش را ببندند. تعجب ما اینه چرا نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت کرده
    • NL ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      12 0
      حجم خباثت غربگرایان حاضر در دولت زیاد هست. مشابه ماجرای گوساله سامری هست. مردم یک ساختار مریض را با وعده های پوچ بر سر کار آوردند و حالا پیداست که توبه آنها پذیرفته نیست. توبه قوم موسی بخاطر انتخاب گوساله سامری قتال بود. شاید ظاهرش این باشد که خدا لطف کرده که انتقام سخت نگرفته بخاطر انتخاب تفکر پایمال کننده خون شهدا، اما وقتی کارگران بی اجر و مزد، حجم وسیع خیانت و ناکارآمد کردن دولت های بعد و مجلس بعدی، دختران کم سن و سال که بیگاری برای غریبه ها می کنند را می بینیم، معلوم می شود که این آه کشیدن ها، سزای سختی دارد. حسن روحانی و تیم مریضش کشور را به عقب کشاندند.
    • US ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 4
      مثل اینکه آزاد سازی سهام عدالت برای بعضی ها خیلی سخت ‌درد اور شده سهام عدالتی که هنوز از آن سر در نمی آورند ولی براش اظهار نظر ‌اشک تمساح میریزند ومی گویند که به نفع سرمایه دار هست شما اصلا اصول سهامداری را می دانید که برای آن ساز مخالف می زنید در کل این سهام بخشی از سهام هایی بوده که توسط دولت قبل سال هشتاد وپنج خریداری شده وبه مردم داده شد وبخشش از در آمد آن توسط دولت بابت بدهی سهامدار که مبلغ آن برای بعضی یک میلیون تومن بوده ‌بخشی پانصد هزار تومن بوده وامسال بعد از گذشت سیزده سال تصویه حساب شده وحالا قرار هست که مالکیت این سهام در اختیار سهامدار باشه وتمام منافع آن به مالک سهام یعنی به مردم از دولت به مردم انتقال داده شود ومنافع کامل آن در اختیار سهامدارباشه واین اختیار را داره که آن را نگه داره ویا آن را در بورس بفروشه آیا این کار از نظر بعضی ها خطاست ویا جرمه مشکل شما اینها نیست مشکل شما این هست که دولت روحانی داره انجام می دهد ولی اگر دولت همفکر شما حاکم بود براش جشن ‌شادی وهلهله گرفته بودید آری مشکل شما دولت فعلی هست که خدا خدا می کنید که در کارهایش موفق نباشه ومثل همیشه در مقابل این دولت سنگ های بزرگی انداخته اید که آن را ناموفق جلوه بدهید ولی موفق نشدید. جناح بازی های شما کشور ومنافع ملی کشور را به خطر انداخته وهنوز هم در این شرایط دست بردار نیستید.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    19 0
    چطوری ارادسازی سهام عدالت اطلاعات سادهتربدید
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 1
    این چه عدالتی که بعضی سهام دارند وقشر تنگدست ندارد
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 0
    خوشم میاد هر کاری احمدی نژاد کرد داره به داد میرسه الان. ایراداش به کنار ولی واقعا کولاک بود
  • محمود IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 1
    سلام فکر نکنم کسانی که در مورد آزاد سازی سهام در این شرایط تصمیم گرفته اند از روی آگاهی و عقل و به سود مردم باشد .یک مثال ترکی هست میگه این جنگ ، بخاطر دین نیست بخاطر دن (دانه غذا ) هست
  • ناهید IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    کدسجام
  • علی رضا حیدریان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    جناب آقای محسن رضایی عزیز شما را بخدا سهام عدالت متوفیان آزاد کنید تا به وراث برسد . با تشکر . رای من شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس