کد خبر 1066759
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
محمدرضا مهدوی

در ادامه جلسات، رسول‌پناه دیروز با پیشکسوتان و اعضای شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس نشستی را برگزار کرد که در این نشست نفراتی مثل علی پروین، جاسمیان، خوردبین، پیوس و... حضور داشتند.

به گزارش مشرق، سرپرست باشگاه پرسپولیس تحرکات خود را برای در اختیار گرفتن پست مدیرعاملی آغاز و در این چند روز جلساتی را با پیشکسوتان باشگاه برگزار کرده تا نظر مثبت آنها را در خصوص خودش و عملکرد تقریبا دوماهه‌اش در باشگاه جلب کند. در ادامه این جلسات رسول‌پناه دیروز با پیشکسوتان و اعضای شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس نشستی را برگزار کرد که در این نشست نفراتی مثل علی پروین، جاسمیان، خوردبین، پیوس و... حضور داشتند. مدافع اسبق سرخابی‌ها هم یکی از حاضران در این جلسه بود که فرصتی دست داد تا بعد از پایان این جلسه با او صحبت کنیم. گفت‌وگو با محمدرضا مهدوی را در ادامه می‌خوانید.

در جلسه با رسول‌پناه چه گذشت؟

صحبت‌های رسول‌پناه درخصوص عملکرد دو ماهه‌اش را در باشگاه شنیدیم. چیزی که از صحبت‌های ایشان و آقای پیروانی متوجه شدیم این است که این عزیزان برای خروج پرسپولیس از بحران فعلی تلاش می‌کنند. می‌دانیم که این بدهی‌ها مربوط به الان نیست و از دوره مدیران قبلی روی هم تلنبار شده است ولی مشخص است که این آقایان درحال ایجاد ساختاری درست در باشگاه هستند.

چند روز قبل به چند تن از پیشکسوتان باشگاه اعلام کردند از برانکو زمان گرفته‌اند که این حرف با واکنش وکیل این مربی همراه شد!

آقای رسول‌پناه که برای ما مدرکی رو نکرد که من الان بتوانم قاطعانه بگویم حرف‌هایش درست بوده. این موارد که من عنوان کردم ادعاهای ایشان بوده و باید در آینده به این حرف‌ها و قول‌هایشان عمل کنند. خودشان می‌گویند که پرسپولیسی اصیل هستند و حتی ادعا کرده‌اند که در برهه‌ای قبول هدایت باشگاه را قبول کرده‌اند که هیچ‌کس حاضر نشده آن را بپذیرد. ما 3 ساعت در جلسه حاضر بودیم و باز هم تاکید می‌کنم که حرف‌های زیبایی رد و بدل شد اما به قول شما کو مدارک برای اثبات این گفته‌ها؟!

بیشتر بخوانید:

جای استوکس و اوساگونا بودم چند گل می‌زدم

البته در این مدت افرادی مثل دادکان اعلام آمادگی کرده‌اند که پرسپولیس را بدون یک‌ریال کمک بچرخانند!

من می‌خواهم به یک جمله خوبی که میثاقی در برنامه‌اش زد اشاره کنم. او به سعادتمند گفت امروز همه‌چیز خیلی قشنگ است و همه به شما تبریک می‌گویند و به‌به و چه‌چه می‌کنند اما یک ماه دیگر که موعد پرداخت طلب‌ها سر می‌رسد دیگر نمی‌توان با حرف کارها را پیش برد. ما هم برای نام پرسپولیس و باشگاهی که به آن تعلق داریم بنا را بر صحت حرف‌ها می‌گذاریم و منتظر آن روز موعود هستیم. اگر حرف وکیل برانکو درست باشد همه ما متوجه می‌شویم که امروز حرف‌های صادقانه‌ای نشنیدیم.

فکر می کنید باشگاه از پس شکایت‌های خارجی بر می‌آید؟

با توجه به شرایط فعلی، شاید فیفا کمی بیشتر با تیم‌ها مدارا کند. هرچند این پرونده مربوط به حدود یک سال پیش است اما فکر می‌کنم به‌خاطر ویروس کرونا یک زمان تنفسی برای تیم‌ها قائل شود. الان زمان آن است که مسئولان باشگاه با رایزنی از فیفا زمان بخرند. اگر توانستند که یعنی حرف‌شان حرف بوده.

شرایط ادامه لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مطمئنا باید تمامی لیگ‌ها را به پایان برسانند. اینجا فقط بحث پرسپولیس نیست. آن تیم‌هایی که از لیگ دو و لیگ یک تلاش کرده‌اند و در آستانه صعود هستند هم زحمت کشیده‌اند. تیم‌هایی که درحال سقوط هستند هم باید نتیجه‌شان مشخص شود. با برگزاری بازی‌ها در یک زمان مناسب‌تر تمام این اتفاقات در زمین رقم می خورد.

رای استیناف هم اعلام شد و باز هم پرسپولیس برنده جدال جنجالی با سپاهان شد.

وقتی کمیته انضباطی و استیناف یک رای صادر می‌کنند یعنی باید به آن احترام بگذاریم. قطعا آنها برای دل من یا قلعه‌نویی یا پیروانی حکم نداده‌اند و بر اساس مدارک این رای را صادر کرده‌اند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس