خوردبین: شناسنامه پرسپولیس هستم اما باشگاه تحویلم نمی‌گیرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با ۵۰ سال سابقه زندگی در پرسپولیس الان باید از بیرون ببینم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است در صورتی که پرسپولیس شناسنامه باشگاه هستم.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین در حاشیه برگزاری مراسم ترحیم پرویز ابوطالب با تسلیت به خانواده آن مرحوم و بیان اینکه «ابوطالب فوتبال را به خوبی بلد بود و می‌شناخت» درباره وضعیت فوتبال ایران گفت: کسانی که فوتبالی نیستند به جای فوتبالی‌ها آمده‌اند و متاسفانه این روند ادامه دارد. من با 50 سال سابقه زندگی در پرسپولیس الان باید از بیرون ببینم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است  و یک زنگ هم نمی‌زنند تا حال آدم را بپرسند؛ در صورتی که پرسپولیس برای من است و من شناسنامه این باشگاه هستم. درگیر شکایت بودن و مشکلات بهانه است؛ با یک تماس تلفنی هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. در حق افرادی که اینجا هستند خیلی گناه شده است.

بیشتر بخوانید:

خوردبین: به عنوان یک فوتبالی خجالت کشیدم

وی درباره قرارداد مارک ویلموتس, عنوان کرد: مقصر وزیر است که می‌گویند او این مربی را به فدارسیون معرفی کرده و حالا باید وزیر پاسخگو باشد تا مشخص شود چه اتفاقاتی رخ داده است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود با اساسنامه جدید راه فوتبالی‌ها به مجمع باز می‌شود, یادآور شد: فقط حرف می‌زنند و چشم من آب نمی‌خورد, مثل خصوصی‌سازی که فقط حرف می‌زنند و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

خوردبین درباره ارتباطی که با برانکو دارد و آیا می‌تواند از او برای باشگاه پرسپولیس تخفیف بگیرد, گفت: گفتم به برانکو اهمیت بدهید و به او دروغ نگویید اما به او در آخر دروغ گفتند و دیگر برانکو چیزی را باور نکرد و اهمیت نداد. در این جریان حق با برانکو بود.اگر باشگاه بخواهد به این موضوع ورود می‌کنم اما باشگاه ما را تحویل نمی‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 3
    تو محبوب دل هوادارانی...
  • هوادار بیش از 50سال استقلال IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    2 1
    آرزوی سلامتی و طول عمر برا شما و همه پیشکسوت هایی که به عشق مردم وهواداران از جانشان مایه میذاشتند رو دارم. اما خدا نکنه زبانم لال یه تار مو از سر این عزیزان کم بشه اونوقت بیا و ببین میشن اسطوره، پدر باشگاه و... طلب چندین و چند ساله مرحوم پورحیدری که خونه شو برا تیم فروخت رونمیدن که هیچ بقول آقای خوردبین دریغ از یه زنگ زدن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    4 2
    آقا محمود شما چشم هوادارايی. ولی زحمتت رو کشيدی. باشگاه پرسپوليس هم پيشکسوت و مدير لايق زياد داره. ما دست شما رو ميبوسيم برای زحماتت. شما الان بايد استراحت کنی و جوونترها جور شما رو بکشن.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    بابا بسه دیگه ، نمیخوای دست برداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس