کد خبر 1067384
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مهدی دادرس

عضو کمیته استیناف فدراسیون تاکید کرد در اظهارات اخیرش قصد توهین به هیچ تیم و باشگاهی را نداشته است.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی دادرس عنوان کرد: همه باشگاههای ایران و کلیه طرفداران ورزش برای من قابل احترام هستند و هرگز قصدی برای توهین به هیچ باشگاه یا تیمی نداشته‌ام.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیته استیناف: سپاهان حق دارد شکایت کند

وی افزود: آنچه من گفتم ناظر بر اعلام رای کمیته استیناف بود.تاکید می کنم هرگز قصد مکدر کردن هیچیک از ارکان فوتبال را نداشته ام و خود را جزوی از این خانواده بزرگ می‌دانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    5 2
    من نه اصفهانی هستم و نه سپاهانی ... اما ایکاش یکی بهم میگفت که این جناب دادرس از کجا آمده و به فوتبال این مملکت الصاق شده ؟! والله به پیر به پیغمبر این مدیران غیر فوتبالی و گزینه های در واقع سیاسی پدر صاحب فوتبال و حتی ورزش این کشور را درآورده اند ! البته میدانم که ایشان سالهاست در فوتبال کشور جولان میدهند اما منظور این است که اینها پیشینه فوتبالی به معنای واقعی ندارند به همین خاطر هم هست که حرف زدن و موضع گیری هایشان به حکام سیاسی بیشتر شبیه است تا مسئول ورزشی و حرفها و کنایه های آنها هم به همین دلیل قابل درک ورزشی ها نیست و توهین آمیز به نظر میرسد !
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 2
    دادرس لیاقت عضویت در هیچ یک از زیرمجموعه های فدراسیون فوتبال ندارد
  • ایران IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    تراکتور و زنوزی این فتنه ها را در فوتبال ایران راه انداختند ، وگرنه قبل از این ما این درگیری بین باشگاه ها را نداشتیم ، پان ترک ها میخوان با گل آلود کردن اب ازش ماهی بگیرن ،که زهی خیال باطل ، فرزندان ایران زمین زنده اند
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    پس چرا زر مفت زدی یر مرد برو یک گوشه بنشین عبادت کن اجل نزدیک است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس