کد خبر 1066682
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
آمریکا و چین نمایه

دولت چین روز دوشنبه از آمریکا خواست به جای متهم کردن این کشور به نشر اطلاعات گمراه‌کننده در خصوص ویروس کرونا به برخی سئوالات پیرامون این ویروس پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، دولت چین روز دوشنبه اتهامات دولت آمریکا مبنی بر اینکه پکن اقدام به نشر اطلاعات گمراه‌کننده درباره ویروس کرونا کرده را رد و واشنگتن را به پنهان‌کاری در این خصوص متهم کرد. 

وزارت خارجه چین خاطرنشان کرد که این کشور «قربانی» اطلاعات نادرست در خصوص شیوع بیماری کووید-۱۹ است. 

وزارت خارجه چین در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «چین همواره در برابر کارزار اطلاعات گمراه‌کننده ایستادگی می‌کند. ما قربانی اطلاعات گمراه‌کننده‌ایم نه تولیدکننده آن. طرح اطلاعات گمراه‌کننده و اتهام‌پراکنی به هیچ عنوان به جای همکاری بین‌المللی علیه این بیماری همه‌گیر پیشنهاد نمی‌شود و باید به کل رد شوند.»

وزارت خارجه چین لحظاتی بعد توئیت دیگری منتشر کرد و نوشت: «تردیدهای فزاینده‌ای درباره نحوه مدیریت آمریکا در کووید-۱۹ وجود دارد، به عنوان مثال اولین عفونت کرونا چه زمانی در آمریکا اتفاق افتاد؟ آیا دولت آمریکا چیزی را پنهان می‌کند؟ چرا آنها می‌خواهند دیگران را مقصر کنند؟ مردم آمریکا و جامعه بین‌المللی از دولت آمریکا جواب می‌خواهند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    61 4
    حتما آمریکا چیزی را پنهان می‌کند، چون یک روده راست تو شیکم یانکی جماعت نیست!!!
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    17 3
    کار آمریکاست... فقط داد میزنه آی دزد تا رد گم کنه و الا چه لزومی داره این همه آزمایشگاه بیولوژیک داشته باشه...
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    8 7
    قطلا این ویروس چینیه و ساخت چینه مرگ بر کمونیست
  • دکتر سید IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    6 1
    شیوع این ویروس یک بلای الهی است و به خاطر ظلم هایی که در جهان به انسان ها و طبیعت می شود. خدایا به ما رحم کن.العفو
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 1
    از بس گناه می کنند! این مریضی ها یا از سبک غلط زندگی و کثیفیه یا از گناهه شما ایدز رو در نظر بگیر! نتیجه گناهه در سوئد زمانی ایدز شایع شد ناچار شدن تمام مراکز فساد سوئد رو مدت ها تعطیل کنند تا ایدز رو کنترل کنند این رنج ها نتیجه خطاهای خود بشره که به سرش میاد و میفهمه چه خیانتی به خودش کرده و میکنه یعنی آدم تا سرش به سنگ نخوره، نمیفهمه! شما صبح تا غروب وعظ و نصیحت کن، گوش شنوایی نیست ! بشر عین این ضرب المثله که میگه؛ گرگ رو نصیحت کردن، گفت؛ ولم کن که گله داره میره!
  • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    کرونا رو خود چین درست کرد چین با پخش کردن کرونا به خودش هم ضربه زد اما ضربه اساسی رو به آمریکا و اروپا زد آمریکا و اروپا قصد داشتن ترکستان شرقی رو به استقلال برسانند هنگ کنگ و تایوان رو هم همینطور با شیوع کرونا ترکستان شرقی هنگ کنگ و تایوان فراموش شد چین هنگ کنگ و تایوان رو جز خاک خودش می دانه تایوان خودش رو یک کشور مستقل معرفی کرد با واکنش چین مواجه شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس