کد خبر 1065920
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
استقلال

یک بار دیگر باشگاه استقلال درگیر ماجرایی شد که تبعات بسیار سنگینی در مجامع بین‌المللی برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، دقیقاً سه سال قبل مدیران وقت استقلال در ماجرای تسویه حساب با دو ستاره خارجی خود مامه تیام و سرور جپاروف روی قول‌های یک طرفدار ساکن اروپا حساب باز کردند و ظرف چند روز متوجه اشتباهی جبران‌ناپذیر شدند که عاقبت آن عصبانیت دو ستاره خارجی و جدایی قطعی آن‌ها از این باشگاه شد.

بیشتر بخوانید:

نمایی از محل تمرین جدید استقلال

در شرایطی که نام و سابقه این طرفدار به اصطلاح خیرخواه برای همه استقلالی‌ها عیان شده بود یک بار دیگر مدیران جدید استقلال دچار همان اشتباهی شدند که در زمان مدیرعاملی سیدرضا افتخاری باشگاه با آن دست و پنجه نرم کرد! این بار هم اتفاقاً پای دو خارجی در میان بود و میلیچ و دیاباته با همان اسناد قلابی واریزی پول به حساب‌شان آن هم بعد از هفته‌ها وعده وعید برای تسویه‌حساب روبه‌رو شدند تا با انتشار رسمی این اسناد، باشگاه استقلال در آستانه بحرانی شوکه‌کننده قرار بگیرد.

سوای تمام حواشی و تبعاتی که این ماجرا برای اعتبار بین‌المللی استقلال داشت، انتشار خبر رسمی تسویه حساب با میلیچ و دیاباته آن هم از کانال رسمی باشگاه، جنگی بزرگ و پنهانی درون استقلال به راه انداخته که در اولین روزهای تغییرات مدیریتی در باشگاه همه چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. انتشار خبر رسمی تسویه با دو ستاره خارجی آن هم در کانالی که همواره باشگاه به طرفداران توصیه کرده اخبار رسمی و موثق را از این کانال پیگیر باشند، باعث شده همه دنبال مقصر اصلی برای موأخذه و شکستن کاسه کوزه‌های این گاف بزرگ بر سر او باشند.

در این ماجرا دو گروه درگیر شده و جنگی پنهان برای فرار از عواقب این گاف به راه افتاده، چون نه مدیریت قبلی روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه زیر بار انتشار این اخبار غیرموثق رفته، نه مدیریت جدیدی که از چند روز قبل برای در دست گرفتن سکان امور به توافق رسیده بود، اما یک روز بعد از این گاف معرفی شد!

«کی بود کی بود، من نبودم» این روزها در روابط عمومی باشگاه استقلال به معضلی دیگر در اوج بحران‌های مدیریتی تبدیل شده و جالب‌تر اینکه اخبار منتشر شده در خصوص میلیچ و دیاباته بلافاصله از کانال رسمی باشگاه حذف شدند تا مشخص شود طرفدار خارجی دوباره چه بلایی سر استقلال آورده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری US ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    0 0
    اینکه طرفدار تیم نیست.مشخصه قصدش ضربه زدن هست ظاهرا قبلا هم همین کارو کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس