کد خبر 1065693
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
محمد نوازی

محمد نوازی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: افرادی که نام مرحوم‌ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی را می‌آورند، حسادت می‌کنند.‌

به گزارش مشرق، محمد نوازی درباره اینکه باشگاه استقلال از هواداری درخواست کمک کرده بود که سندسازی کرده و پولی به حساب دیاباته و میلیچ واریز نکرده بود، اظهار داشت: هر کسی به استقلال می‌آید، وعده می‌دهد اما اجرایی نمی‌شود. سال گذشته نیز یکسری افراد دور و بر باشگاه بودند که وعده‌های مختلفی دادند، اما آنها بیشتر دنبال مطرح کردن خودشان بودند. 

وی افزود: حساسیت روی استقلال و پرسپولیس و حرف‌وحدیث‌ها زیاد است، به همین دلیل، هر کسی می‌خواهد خودش را از طریق این دو تیم مطرح کند. استقلال پیش از انقلاب بالغ بر 20 رشته ورزشی داشت، اما امروز تنها یک تیم بزرگسال دارد و به پایه‌ها نیز توجهی نمی‌کنند. آقایان در مدیریت یک تیم‌ مانده‌اند و نمی‌دانند چه کار کنند.

بازیکن‌پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به سندسازی هوادار خارج نشین برای پرداخت بخشی از مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال گفت: احمد سعادتمند به تازگی مدیر استقلال شده و مدیریت کردن در شرایط فعلی سخت است، اما هر کسی نباید به خاطر اسم استقلال به هواداران لطمه بزند. برخی‌ها تنها دنبال مطرح کردن خودشان هستند. مدیران استقلال به جای اعتماد به این افراد، باید خودشان چاره‌ای بیاندیشد. این روزها نه تمرین هست نه مسابقه‌ای. اگر فردا روزی بازی‌ها شروع شود، دیگر اقدام هر کاری فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید:

پیروانی وام دار قلعه‌نویی در عرصه مربیگری ست

نوازی در ادامه در خصوص درگیری لفظی بین امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی در رسانه‌ها گفت: هر کسی در این فوتبال جایگاه و شخصیتی دارد، اما برخی دوستان در تیم رقیب جو گیر می‌شوند و هر حرفی می‌زنند. آقایان فکر می‌کنند ما نمی‌توانیم جواب دهیم، در صورتی که به شخصیت خودمان اجازه نمی‌دهیم جواب این افراد را بدهیم. ما خیلی چیزها می‌دانیم و از خیلی اتفاقات باخبریم. اتفاقات زیادی در تیم‌ ملی برای من افتاد که همین آقایان باعث و بانی‌اش بودند. ما داخل زمین رقیب هستیم، اما بیرون از آن نباید فوتبالی همدیگر را بزنیم. قرار نیست چون با قلعه‌نویی مشکل دارید، اسم‌تان را در رسانه‌ها مطرح کنید. شاید من شخصا مشکلاتی با قلعه‌نویی داشته باشم و حرف‌هایی در تنهایی بزنم، اما نباید به رسانه‌ها بکشانم. 

وی در واکنش به اینکه پیروانی با مطرح کردن نام‌ مرحوم ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی دنبال تنش بین استقلالی‌هاست،گفت: مطرح کردن این مسائل نشان دهنده شخصیت افراد است. اینکه نام حجازی اسطوره ایران و استقلال و قلعه‌نویی بهترین مربی داخلی را می‌آورند، از حسادت‌شان است. مردم شخصیت اینها را می‌شناسند، اما به نظرم مطرح کردن این مسائل از ‌بی‌شخصیتی افراد است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 5
    پیروانی مگه آدمه. حرف آدمها رو بزنید
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    5 1
    استقلال هیچ ربطی به تیم تاج نداره. بعداز انقلاب کلا باشگاه تاج منحل شد. ویه عده ای که توی اون تیم بازی میکردند آمدند تیم استقلال را درست کردند وپیراهنشون را هم آبی کردند. در حقیقت تاریخ استقلال از بعداز انقلاب شروع میشود مثل اینکه چون بازیکنها شاهین رفتند پرسپولیس الان بگند افتخارات شاهینیها متعلق به پرسپولیسه. این غلطه در ضمن آقای نوازی شما با اون حرکات خلافت ن تو زمین لازم نکرده معلم اخلاق بشی سابقه شما وقلعه نوعی تو زمین خیلی خرابه
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 4
      بی تربیت تو مثل اون پیروانی بی شخصیتی
  • غلامرضا IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 4
    مگربیسوادترو بیشخصیتترازپیروانی داریم پیروانی بازیکن خوبی هم نبود فقط باپارتی مایلی کهن بازیکن تیم ملی شد
    • ایرانی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      4 0
      نه بابا قلعه مرغی و نوازی خیلی با ادبندخیییییلی باسوادند !!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      3 0
      بله داریم قلعه نوعیه. محرمی اینو ثابت کرد تو تیم ملی هم که بازیش نمیدادند. در ضمن بی تربیت اون کسانی هستند که جواب منطقی ندارندو. بی ادبی از نوشتشون میباره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس