کد خبر 1065282
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
آخرین آمار جهانی کرونا/ مرگ بیش از ۵۰۰۰۰ مبتلا در آمریکا + جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون دو میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۲۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا با ۵۰ هزار و ۲۴۳ کشته، بیشترین میزان مرگ و میر کرونایی را دارا است.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۲۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۹۱ هزار و ۶۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۴۵ هزار و ۹۰۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید:

قمار سیاسی کاخ سفید پس از شیوع کرونا

به طور متوسط روزانه ۲۰۰۰ نفر در آمریکا جان باخته‌اند

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۳۷ هزار و ۶۱۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۸۶ هزار و ۷۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۵۰ هزار و ۲۴۳ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۶۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۳ هزار و ۲۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۲ هزار و ۱۵۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲ هزار و ۶۴۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸۹ هزار و ۹۷۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۵ هزار و ۵۴۹ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۱۵۸ هزار و ۱۸۳، ۱۵۳ هزار و ۱۲۹، ۱۳۸ هزار و ۷۸ و ۱۰۱ هزار و ۷۹۰ مبتلا در رده‌های چهارم تا هفتم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آلمان، اسپانیا و آمریکا به‌ترتیب با ۱۰۳ هزار و ۳۰۰، ۸۹ هزار و ۲۵۰ و ۸۵ هزار و ۹۲۲ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 1
    بنده خداهای ترک و یاجوج،ناراحت کشور(ساتراپ) ششم هستیم،نمیدونم چرا اینقدر زیادشد؟!خدا بهممون رحم کنه شر این بیماری ها و فتنه ها کنده بشه.
    • 150220 IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 1
      تو فعلا مواظب کشور خودت باش که دو سه برابر همون کشور کشته رسمی و دهها برابر غیر رسمی داره
  • سید IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    بابا 50 هزار که خیلی کمه گفتن 240 هزار نفر میمیرند.فکر نکنم به این عدد برسه.
  • DE ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    این فشار حداکثری آمریکا علیه ایران که از جای دیگه سر در آورد!! به جای ایران مثل اینکه به خود آمریکا فشار اومده. احتمالا اشتباهی فشار میدن.!!!
  • DE ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    در هر صورت آمریکا مقام نخست را کسب می‌کند و قهرمان می‌شود و مقام دوم و سومی بازی میان آلمان و ترکیه خواهد بود یعنی نازی ها و عثمانی ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس