سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از توزیع ۷ میلیون بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه به فرمایش مقام معظم رهبری توسط ملت بزرگ ایران شروع شد.

بیشتر بخوانید:

توزیع ۳.۵ میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه

توزیع هر بسته معیشتی به نام یک شهید

وی با بیان اینکه ۵۴ هزار پایگاه مقاوت مسؤولیت جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به عهده دارند، ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران در این پایگاه‌ها جمع و ساماندهی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: این مراکز با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی نسبت به شناسایی افرادی که معیشت آن‌ها به خاطر ویروس کرونا آسیب دیده اقدام می‌کنند.

سردار سلیمانی با بیان این که مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در دو نوبت در ماه رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم این رزمایش سراسری بعد از عید سعید فطر بعد از بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه در ۱۶ استان مراسم رزمایش به طور رسمی آغاز شد، افزود: ۷۰۰ هزار بسته معیشتی امروز و ۶۰۰ هزار بسته مواد غذایی در چند روز گذشته در این ۱۶ استان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه در سایر استان‌ها این رزمایش در چند روز بعد شروع می‌شود، ابراز داشت: تا نیمه ماه رمضان ۳.۵ میلیون بسته معیشتی و در نیمه دوم این ماه مبارک هم هم ۳.۵ میلیون بسته حمایتی از کمک‌های مردمی با رعایت اصول کریمانه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    تو این بسته ها چی هست؟ چند قلم کالا هست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس