کد خبر 1065173
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
سردار محمدرضا یزدی نمایه

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: توزیع هر بسته از سبدهای معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه به نام و یاد یک شهید انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ امروز در همایش همدلی و کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در حالی برگزار می‌شود که مردم با شور و شوق خاصی برای برپایی این رزمایش کمک کردند البته آنها در گذشته هم کمک‌های بزرگی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

توزیع ۳.۵ میلیون بسته حمایتی در مرحله اول طرح کمک مؤمنانه

وی افزود: این رزمایش نمادی از همدلی مردم ایران در مقابله با همه سختی‌ها است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ گفت:‌ امروز برای آنکه بتوانیم سختی بیماری کرونا را از سر مردم ایران کمتر کرده و کاهش دهیم همگان به میدان آمده‌ایم تا این رزمایش را برگزار کنیم.

سردار یزدی تأکید کرد: این رزمایش متعلق به هیچ گروه، سازمان و دستگاهی نیست بلکه متعلق به همه آحاد مردم در اردوگاه رهبری است چرا که آنها بعد از فرمایش مقام معظم رهبری دل‌شان لرزید تا به خانوارهای آسیب دیده کمک کنند.

وی افزود: تمامی اقدامات و تلاش‌های متولیان این رزمایش برای امید و آرامش خانوارهای داخل کشورمان است ضمن اینکه برخی افراد در بیرون از کشور که دل در گروه سرزمین‌شان دارند هم از این اقدام الهام می‌گیرند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ با تأکید براینکه برپایی این رزمایش نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است و دشمنان این پیام را درک می‌کنند، گفت: هر سختی و اتفاقی که بخواهد در کشورمان رخ دهد مردم در صحنه هستند.

وی افزود: امروز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در تهران و ۱۴ استان برگزار شد. 

سردار یزدی افزود: ۵۰ هزار سبد معیشتی کالا در مصلی تهران آماده شده است تا بین خانوارهایی که مشکلات معیشتی دارند توزیع شود.

وی تصریح کرد: اوایل رمضان ۲۰۰ هزار سبد کالا به منازل خانوارهایی که از قبل هدف‌گذاری و شناسایی شده است می‌رسانیم. 

سردار یزدی گفت: در نیمه رمضان هم ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای آسیب‌دیده توزیع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایان ماه رمضان قرار است با توزیع کارت هدیه بخش سوم این کمک‌ها به خانوارهای آسیب‌دیده تکمیل شود.

وی در پایان افزود: هر سبد کالایی که آماده شده است تا بین خانوارها توزیع شود به یاد یک شهید بوده و به منزل مردم می‌فرستیم. البته این  کار را در زلزله کرمانشاه به شکل دیگری انجام دادیم چرا که هر خانه‌ای که در اثر زلزله کرمانشاه تخریب شده بود و آن را ساختیم به یاد و نام یک شهید این کار را انجام دادیم. لذا تمامی این کارها به یاد و نیت شهدا است.

گفتنی است، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عصر امروز (پنج‌شنبه ۴ اردیهبشت) در مصلی تهران برگزار شد.

در این رزمایش که سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند آماده‌سازی و توزیع ۵۰ هزار بسته سبد معیشتی کالا بین خانوارهای آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا انجام گرفت.

صبح امروز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سه استان برگزار شده است و در ۱۱ استان دیگر هم این رزمایش در عصر برگزار شد.

ارزش بسته‌های معیشتی آماده شده برای توزیع بین خانوارها بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است که قرار است مرحله اول توزیع این سبدها از ابتدای ماه رمضان تا ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله دوم این رزمایش از نیمه ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر ادامه یابد.

همچنین در مرحله سوم قرار است کارت‌های هدیه بین خانوارها توزیع شود. تمامی اقلام و کالاهای خریداری شده در این رزمایش از کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف تأمین شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    ایرانِ زیبا :)
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      0 0
      همیشه از نداری ها و دردها و زجرها و فشار دشمنان ،عشق می آفریند. خداحافظ همگان.
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    چرا از شهدا سو استفاده میکنند..شرم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس