کد خبر 1065124
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
محسنی اژه ای

معاون اول قوه قضائیه گفت: پرونده معدوم‌سازی جوجه‌ها تشکیل و در مرحله تحقیقات است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: پرونده معدوم‌سازی جوجه‌ها به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته و هم اکنون در مرحله تحقیقات است.

بیشتر بخوانید:

بازخوانی ماجرای معدوم‌سازی جوجه‌های یکروزه

تحلیلی بر ماجرای تلخ جوجه‌کُشی

وی تصریح کرد: تحقیقات در مرحله مقدماتی است و به محض مشخص شدن ابعاد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 معاون اول قوه قضائیه با اشاره به وضعیت مرخصی زندانیان گفت: به دنبال شیوع کرونا و لزوم ایمنی همه اقشار در برابر این بیماری، در دستگاه قضایی نیز تصمیم بر این گرفته شد که زندانیانی که بیرون بودن آنان تهدیدی برای جامعه نیست و واجد شرایط مرخصی هستند تا پایان فروردین در مرخصی به سر ببرند که قرار است مرخصی آن دسته از زندانیانی که شرایط لازم را دارند مجددا تمدید شود و تعدادی نیز که مشمول عفو می‌شوند دیگر به زندان برنگردند، اما مابقی زندانیان که مرخصی‌شان به اتمام رسیده باید خود را معرفی کنند.

محسنی اژه‌ای  با اشاره به وضعیت رسیدگی به پرونده‌ شرکت‌هایی چون هپکو بیان داشت: قوه قضاییه مصمم است در سال جهش تولید برای رفع موانع تولید از همه ابزارها استفاده  کند، در این راستا به صورت جدی با مفاسد اقتصادی و کسانی که اقدامات تخریب‌گرایانه شان موجب تعطیلی کارگاه‌های تولیدی می‌شود برخورد  خواهد کرد.

وی گفت: روسای کل دادگستری در استان‌ها  موظف و مکلف هستند در مورد کمک به دولت برای تحقق شعار سال و جهش تولید همکاری داشته باشند و لازمه این مهم مقابله جدی با فساد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 2
    جنایت کردند و حالا آبها از آسیاب ریخته، پس خیلی زود همه چیز آرومه و ما چقدر خوشحالیم شروع میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس