کد خبر 1064665
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
تشکیلات خودگردان تل‌آویو را به پاسخ کوبنده تهدید کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای مصادره اراضی حرم شریف ابراهیمی وابسته به اوقاف اسلامی با هدف یهودی‌سازی آن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق،  ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه اراضی حرم شریف ابراهیمی بخش جدایی‌ناپذیر اراضی اشغالی فلسطین است، تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای الحاق این اراضی را بشدت محکوم کرد.

تشکیلات خودگردان این تصمیم تل‌آویو را تجاوزی آشکار و بخشی از سیاست الحاق رژیم صهیونیستی و به منزله آغازی برای اجرای سیاستی دانست که در نهایت به وضعیتی خارج از کنترل منتهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی«معا»، تشکیلات خودگردان همچنین تأکید کرد که این اقدام تل‌آویو بر خلاف قانون بین‌المللی و اقدامی محکوم است و در صورت هر گونه الحاق بخشی از اراضی دولت فلسطین، تصمیمات مهمی در این باره اتخاذ خواهند کرد.

در بیانیه این تشکیلات آمده است که هر گونه الحاق اراضی فلسطینی خواه در دره اردن یا مناطق دیگر، تصمیماتی است که به بروز نتایج فاجعه‌بار و ایجاد التهاب در منطقه منجر خواهد شد.

در همین ارتباط «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نامه‌هایی به اعضای شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل و اعضای کمیته چهارجانبه ضمن تشریح خطرات اتخاذ تصمیم تل‌آویو برای الحاق اراضی فلسطینی تأکید کرد که پاسخ فلسطینیان به این اقدام قوی و کوبنده خواهد بود و این تصمیم عواقب خطرناکی برای کل منطقه خواهد داشت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید دو روز پیش بر سر تشکیل کابینه فراگیر توافق کردند و از جمله موارد مورد توافق آنها آغاز الحاق دره اردن (غور اردن) و شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری از ماه ژوئیه است.

بر اساس برآوردهای فلسطینی، الحاق اراضی کرانه باختری به فلسطین اشغالی به حدود ۳۰ درصد از کل مساحت آن خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    یاد پاسخ دندان شکن خودمون در مقابل خروج آمریکا از برجام افتادم . با 4+1 ادامه میدهیم !!!!
  • DE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    اینا فقط در طول 70 سال شعار های الکی میدن. اگه به تعداد هر متر زمین های تصرفی فلسطین موشک ساخته و حواله متجاوزین کردند اونوقت مرد هستند.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    پفیوز موجودی است که فقط پف می کند دهانش و عرضه کاری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس