علیرضا زالی

فرمانده ستاد مفابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:بازگشایی برخی اصناف از فردا شامل بازار تهران و پاساژ های مسقف خرید نمی شود و این مکانها کما فی السابق تعطیل خواهد بود.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی،فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت:در ۲۴ گذشته ۳۵۵ مورد جدید در بخش عادی بیمارستانها و ۸۵ مورد نیز از بیماران در بخش ویژه بستری شدند؛ضمن اینکه ۵۵۲ نفر نیز در مجموع از بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه های الوم پزشکی ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید:

چند درصد تهرانی‌ها کرونا را خطرناک می‌دانند؟

زمان پایان ویروس کووید ۱۹ نامعلوم است

زالی: نتیجه این ازدحام دو هفته دیگر مشخص می‌شود

وی ادامه داد:از افرادی که ترخیص شده اند و کمتر از دو هفته از زمان بستری آنها در بیمارستان گذشته است، خواهش می کنم مطلفا در محیط های اجتماعی حضور پیدا نکنند؛چراکه کماکان نافل بوده و می توانند اطرافیان خود را مبتلا کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان داشت:از تیم پزشکی درخواست کرده ایم تا به کسانی که ترخیص شده و کارمند هستند یا در محیط های اجتماعی کار می کنند مدت دو هفته مرخصی داده شود.

زالی با اشاره به راه اندازی برخی صنوف کم خطر از فردا،خاطرنشان کرد:بازار تهران و پاساژهای مسقف خرید کما فی السابق تعطیل خواهد بود و شروع به کار سایر اصناف مشمول آنها نخواهد شد.

وی تصریح کرد: وسائل حمل و نقل عمومی بیشترین میزان امکان سرایت را دارد و ما نیز نگران این سرایت از این طریق هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    دراروپا به همه مشاغل ریز و درشت ، معادل آخرین درآمدشان مقرری دادند . مثلا آلمان به یک هر راننده تکسی که خودش صاحب ماشین است مبلغ 5500 یورو کمک فوری پرداخت . برای افرادغیر خودکفا هم فورا حقوق بیکاری برقرار کرد . همینطور سایر کشورها .. ژاپن به هر شهروندش مبلغی معادل 850 یورو پرداخت.( یورونیوز ) شما که مغازه طرف را می بندید ، باید ضررو زیان اور ا بپردازید والا این تعطیل اجباری می شود دیکتاتوری ...در اروپا علیرغم جبران ضرر بسیاری از مشاغل ، فروشگاههای بزرگ پوشاک و غیره به دادگاههای ذیربط شکایت کرده اند ...
  • DE ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    ضررو زیان مالی مردم را جبران کنید با پرداخت کمک فوری و بعد امر به بستن بدهید ، مثل اروپا ، ژاپن ، کانادا و آمریکا ...والا این تعطیل اجباری یعنی دیکتاتوری ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس