کد خبر 1062040
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
برخورد مرگبار

مرد جوان بر اثر برخورد شدید M.V.M با دیوار تونل در آزادراه پردیس، جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۷:۲۰ صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه پردیس، ورودی تونل دوم، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۲۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته محمدرضا مسعودی؛ رئیس ایستگاه ۲۶ آتش‌نشانی تهران، خودروی سواری M.V.M حین حرکت در آزادراه پردیس، به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل جاده به شدت با دیوار ورودی تونل دوم در آزادراه پردیس برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه، سرنشین خودرو (مردی ۳۵ ساله) داخل اتاقک متلاشی شده و درهم پیچیده این وسیله‌نقلیه گرفتار شده و به سختی دچار مصدومیت و جراحات شد.

رئیس ایستگاه ۲۶ آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن‌سازی کردند، با استفاده از تجهیزات نجات و برش قسمتهایی از بدنه خودرو، این سرنشین را از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی توسط عوامل اوژانس تائید شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    9 1
    خدا بیامرزتش. روحش شاد
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    8 0
    لابد سرعت داشته،ماشین که له شده خودبدبختش دیگه چی شده..خدا بیامرزدش من نمیدونم این راننده هاموقع رانندگی فکروذکرشون کجاست! این صحنه ها دل ادم به درد میاره-
  • GB ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    1 0
    بنظر میرسه اون قسمت گارد ریل نداره. در این صورت مرگ این مرحوم بگردن عوامل راهداری اون منطقه هست. خانواده ایشان باید شکایت کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس