کد خبر 1112511
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
غرق شدن نمایه

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران گفت: دختر جوان ۲۶ ساله افغانستانی بر اثر غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، محمد اسماعیلی مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز در پی تماس تلفنی با مرکز ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران خبری مبنی بر غرق شدن یک دختر جوان در محدوده روستای چم نور از توابع بخش باغبهادران دریافت شد.

او افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام تابستان، با هماهنگی‌های لازم این تیم در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید:

راننده مست هیأت عزاداری در شهرقدس را زیر گرفت

مسئول ایستگاه آتش نشانی باغبادران تصریح کرد: قبل از حضور تیم غواصی ساکنان محلی حاضر در محل حادثه، پیکر این دختر ۲۶ ساله که از اتباع افغانستان بوده را از آب خارج کرده و به نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل داده بودند، اما با وجود انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس این دختر جوان به دلیل از دست دادن علائم حیاتی جان خود را از دست داد.

اسماعیلی عنوان کرد: هنگامی که این دختر جوان دچار غرق شدگی می‌شود، برادر وی با دیدن این صحنه سریعاً وارد رودخانه می‌شود که تاکنون اطلاع دقیقی از وضعیت وی در دست نبوده و تیم امداد و نجات در حال جستجو برای پیدا کردن این پسر جوان هستند.

او عنوان کرد: از شهروندان و گردشگران می‌خواهیم هرگز در رودخانه زاینده رود شنا نکنند، با توجه به توپوگرافی منطقه و وجود گرداب‌های مختلف در مسیر رودخانه خطرات زیادی به همراه داشته و احتمال غرق شدن افراد وجود دارد.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    17 1
    ایداد بیداد ..ای داد بیداد......
  • DE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    5 12
    باید قتل عمد بررسی شود چون قبلا هم از افغانها اینگونه خواهر کشی که به شکل حادثه ی اتفاقی قلمداد شده بود مشاهده شده.
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    5 6
    مشرق موضوع خبرگزاریتت رو بزار سیاسی-اقتصادی!!!! فرهنگ و هنر و مسائل اجتماعی چی؟ یبار شد از طبعیت خبر بزاری؟ یبار شد از خانه سالمندان و اسایشگاه جانبازان خبر بزاری؟ همش اخبار منفی همش سیاست و اقتصاد و فوتبال. بسه دیگه... بیار یه خبر در خصوص حیات وحش(اهو به دام افتاده) گزاشنی اون همه استقبال شد ولی دیگه...
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      1 1
      آره دقیقا تا حالا خیلیا اینو دیدم که بگن ولی انگار واسشون نظر خواننده ها و مخاطبا هیچ اهمیتی نداذه
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      3 0
      میزاره شما نمیخونید
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      2 0
      برادر دقیق درست گفتی مثلا از قهرمانان دفاع مقدس خبر نمیذاره ولی از فوتبالیست و بازیگر بی سواد بی خاصیت دائما خبر میذاره
  • ایرانی GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    5 3
    بله ...الان اون زنیکه سلما از افغانستان میره تو تلویزیون و شروع میکنه به گریه کردن و جیغ و نعره کردن که مردم ایران با افغانی ها بد رفتاری میکنند !! میلیون میلیون آمریکایی چپ و راست افغانی ها رو تو افغانستان بکشند جیک هیچ افغانی در نمیاد اما اگه پشه یک افغانی رو تو ایران بگزه , افغانی های تویه افغانستان چه علم شنگه ای بپا میکنند که بیا و ببین ! سر مردم ایران که میرسه افغانی ها گردن کلفت میشن اما جلوی آمریکایی ها مثل موش هستند !
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    1 0
    زیر پل زاینده رود یه مسیر برای پیادهاست که خیلی خطظرناکه یه لحظه غفلت مساوی مرگ باید این راه رو ببندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس