توفیق الربیعه

وزیر بهداشت سعودی زنگ خطر را به صدا درآورد و افزایش شمار مبتلایان ظرف یکهفته را چالش توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العربیه، توفیق الربیعه وزیر بهداشت سعودی زنگ خطر را به صدا درآورد و افزایش شمار مبتلایان ظرف یکهفته را چالش توصیف کرد.

وی در جریان نشست خبری امروز دوشنبه گفت: شمار مبتلایان ظرف تقریباً یکهفته افزایش پیدا کرده است و این چالشی برای همه است. همه باید به اقدامات مربوط به مقابله با این چالش پایبند باشند. همه باید در منازل خود بمانند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند. اگر همه ما رعایت کنیم به ساحل امن خواهیم رسید.

بیشتر بدانید:

فیلم/ کنایه‌های مجری عرب به قرنطینه خاندان سعودی

وزیر بهداشت عربستان در ادامه تاکید کرد: اخیراً شاهد افزایش شمار مبتلایان در مناطق شلوغ بودیم از همین رو از همه می خواهیم که در منازل خود بمانند و برای سلامت خود و خانواده هایشان اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

از سوی دیگر محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان به آمار جدید مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از آن پرداخت.

وی افزود: ۴۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته تایید شده که این موارد در ریاض، مدینه منوره، مکه مکرمه، جده، تبوک، عرعر، خلیص، طایف، الهفوف، خمیس مشیط، بریده، نجران، سبت العلایه، القنفذه، الخرج، الظهران، احد رفیده بوده که به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۹۳۴ نفر افزایش پیدا کرد

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین از ۶ مورد فوتی جدید ناشی از کرونا خبر داد و اعلام کرد: فوتی های جدید از مکه مکرمه، القطیف، مدینه منوره، جده هستند که شمار فوتی ها به ۶۵ نفر افزایش پیدا کرد.

محمد العبد العالی در ادامه گفت که ۴۴ نفر هم طی ساعات گذشته بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند که شمار بهبود یافتگان هم به ۸۰۵ نفر رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 2
    همه جای دنیا رو به گند کشیدید. تروریستها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس