کد خبر 1064296
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مارتینس

هرنان کرسپو به مهاجم هموطنش که در فوتبال ایتالیا بازی می کند، توصیه کرد در اینترمیلان بماند.

به گزارش مشرق، انتشار خبرهای زیاد در مورد احتمال حضور «لائوتارو مارتینس» در تیم فصل آینده بارسلونا، بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین و عضو پیشین اینترمیلان و چلسی را به واکنش وادار کرد.

کرسپو در مصاحبه ای با روزنامه گازتادلواسپورت گفت: بدون شک لاتارو باید در اینتر بماند. دلیل این امر ساده است. او در آرژانتین که بود، خوب کار کرد و بعد برای پیشرفت به اینترمیلان پیوست.او ابتدا یک بازیکن ذخیره و جایگزین بود. بعد به مرور جای ایکاردی را گرفت.

بیشتر بخوانید:

سیتی رقیب جدید بارسا در جذب ستاره اینتر

هرنان کرسپو ، بازیکن آرژانتینی ، بازیکن سابق اینتر میلان ، چلسی و سایر باشگاههای بزرگ اروپایی ، تأیید کرد که هموطنانش لاوتارو مارتینز باید قبل از عزیمت به بارسلونا حداقل سه سال در اینتر میلان بماند.

این چهره قدیمی افزود: مارتینس تنها ۲ سال از حضورش در اینتر گذشته است. این دوره برای تغییر مسیر زندگی و پیوستن به بارسلونا، دوره ای کوتاه است.

به اعتقاد کرسپو، بازیکن هموطنش باید به حضور در اینترمیلان ادامه دهد و کاملا در این تیم آبدیده شود تا بتواند شرایط حضور در تیمی بزرگتر همچون بارسلونا را کسب کند.

پیشکسوت فوتبال آرژانتین به همین خاطر اظهارداشت: لاتارو برای تکمیل پیشرفتش، حداقل به ۳ سال وقت در اینتر نیازدارد. بعد می تواند تیمش را تغییر دهد.

وی ادامه داد: «این اولین فصل او به عنوان پایه است و این دوره برای حل تصمیم خود برای تغییر زندگی و پیوستن به بارسلونا کوتاه است ، وی برای تکمیل مرحله پیشرفت خود حداقل به سه سال زمان نیاز دارد ، سپس می تواند بعداً تغییر تیم را در نظر بگیرد.

کرسپو در این مصاحبه از پائولو دیبالا، بازیکن هموطنش که در یوونتوس بازی می کند، اظهارداشت: دیبالا قابلیت های عظیمی دارد.او همچان باید زیر نظر ساری کارکند تا به یکی از بازیکنان بزرگ جهان تبدیل شود.
مارتینس ۲۲ ساله در فصل جاری ۳۱ بازی برای اینتر انجام  داده که ۱۶ گل زده که مورد توجه تیم های بزرگ اروپا از جمله بارسلونا قرار گرفت.

وی تا سال ۲۰۲۳ با تیم ایتالیایی قرارداد دارد که البته در متن آن، بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی گنجانده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس