کد خبر 1059408
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کرونا

رییس ستاد فرماندهی عملیات مقابله با ویروس کرونا در استان تهران از ترخیص ۸۰۰ بیمار کرونایی از بیمارستان های تهران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد فرماندهی عملیات مقابله با ویروس کرونا در استان تهران طی سخنانی گفت: امروز با کرونا به عنوان یک اپیدمی فریبنده مواجه هستیم و بزرگ‌ترین خطر راهبردی که ممکن است، توسط مسئولین و یا مردم به وجود آید، حضور در بیرون از منازل است.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو رد شد

زالیکرونا در تهران وارد مرحله پاندمی شده است

رئیس ستاد فرماندهی عملیات مقابله با ویروس کرونا در استان تهران گفت: مقابله با کرونا در شهر تهران و اصولاً در شهرهای بزرگ بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر است.

وی افزود: بالغ بر ۸۰۰ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته از محیط‌های بیمارستانی استان تهران مرخص شده و حال مناسبی داشتند، اما حدود ۵۰۰ بیمار جدید کرونایی نیز در بخش‌های عادی بیمارستانی طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند، البته این آمار به غیر از تعداد بیمارانی است، که نیاز به بستری نداشته و به طور سرپایی مداوا شده‌اند.

زالی گفت: باید کرونا را جدی تر بگیریم، آثار افزایش تردد در سطح معابر امروز دیده نمی‌شود و یک الی دو هفته دیگر آثار این ترددها مشاهده خواهد شد، مردم بدانند، چیزی از خطرناکی کرونا کاسته نشده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس