کد خبر 1058381
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
منوچهر نیکفر

سرپرست باشگاه سپاهان گفت که هر تصمیمی مسئولان کشور برای لیگ برتر بگیرند این باشگاه از آن حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، منوچهر نیکفر در خصوص این که موضع باشگاه سپاهان در قبال لغو یا ادامه لیگ برتر فوتبال با شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: برای ما اولویت سلامت مردم است و مطمئناً هر تصمیمی که مسئولان کشور و فوتبال بگیرند ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

وی افزود: هر تصمیمی که مسئولان روی آن به جمع‌بندی برسند از آن حمایت می‌کنیم. اگر تعطیلی مسابقات به نفع جامعه و سلامت مردم است مسابقات را تعطیل کنند. از طرفی، اگر برگزاری مسابقات ضربه‌ای به سلامت جامعه و مردم وارد نمی‌کند ما هم موافق ادامه بازی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

موافقت یکی دیگر از سرمربیان لیگ با تعطیلی کلی

سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصریح کرد: در هر صورت، اولویت برای ما سلامتی مردم است و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین می‌کنیم. ما هم می‌خواهیم بازی‌ها را ادامه دهیم، اما باید دید شرایط جامعه و ویروس کرونا به چه سمتی می‌رود و آیا امکان ادامه مسابقات وجود دارد یا خیر. اگر شرایط مهیا باشد ما هم دوست داریم بازی‌ها ادامه پیدا کند.

نیکفر در پایان درباره اتمام قرارداد امیر قلعه‌نویی با سپاهان در پایان لیگ نوزدهم و اینکه آیا باشگاه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: باید دید شرایط چیست و در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. به هر حال بخشی از این ماجرا بستگی به این دارد که چه نتایجی تا پایان فصل رقم بخورد. به نظرم هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    خواهشا تو دیگه برعکس مدیرعامل قبلی اول فکر کن، مشورت کن، عواقب تیم رو در نظر بگیر. بعدا نظر بده
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    اگر سپاهان نه با ده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم بلکه حتی با تفاضل گل در صدر جدول بود آیا حاضر بود لیگ تعطیل شود ؟ مسلما خیر . با توجه به اینکه لیگ دو سوم باز های خود را انجام داده است و پرسپولیس با ده امتیاز اختلاف در صدر است و باقیمانده اندک بازی ها در کمتر از یک ماه نیم صورت خواهند پذیرفت . دو راه وجود دارد 1-اگر قرار است لیگ تعطیل شود قهرمانی پرسپولیس اعلام شود 2- ادامه بازی ها به بعد از بحران موکول شوند .آنچیزی که مهم است پرسپولیس از حاصل زحمات و هزینه های خود دراین فصل به راحتی نمی گذرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس