کد خبر 1057700
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مرتضی فنونی زاده

یک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید در صورت تعطیلی ادامه لیگ می‌توانند جام قهرمانی را به این تیم بدهند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس تا اینجای فصل و صدرنشینی پیش از قرنطینه عمومی گفت: به هر حال پرسپولیس پس از ۶ هفته ابتدایی که نتوانست نتایج خوبی بگیرد، روند مناسبی داشت و توانست صلابت خود را در بازی‌های مختلف نشان دهد و حتی تغییر مربی هم نتوانست مانع این تیم شود. بازیکنان در این قرنطینه خانگی حواسشان باشد که از لحاظ شکم چاق نشوند و مانند من پیشکسوت روزی ۵۰۰تا شکم بزنند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با وضعیت پیش رو، لیگ تعطیل شود و ادامه بازی‌ها برگزار نشود. اگر قرار است جامی داده شود، باید مثل انگلیس عمل کنند و جام را به تیمی بدهند که با اختلاف امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شانس نخست قهرمانی است. پرسپولیس می‌تواند چهارمین جام متوالی را به خانه ببرد و فکر می‌کنم و تنها چیزی که می‌توانست مانع این تیم شود، حادثه‌ای چون ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید:

۲۲ میلیارد برای سرمربی پرسپولیس

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که برخی مسئولان سازمان لیگ به دنبال برگزاری ادامه لیگ هستند و آیا این کار درست است یا خیر، گفت: به هیچ وجه این کار درست نیست. پرسپولیس صدرنشین است و اگر می‌خواهند قهرمان تعیین کنند، پرسپولیس تنها گزینه است اما جام فدای جان فوتبالی‌ها و نمی‌ارزد که به خاطر مسائل مالی جان میلیون‌ها نفر به خطر بیفتد. در انگلیس همین اتفاق افتاد که آمار مبتلایان بالا رفت و لیگ جزیره را تعطیل کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص صحبت‌های زنوزی مبنی بر قهرمانی سپاهان در صورت تعطیلی لیگ گفت: من صحت این صحبت‌ها را در خبرگزاری‌ها ندیدم ولی اگر یک درصد هم درست باشد، من به او می‌گویم که شما با ۲ تیم نتوانستی کاری بکنی، حالا دنبال قهرمانی یک تیم دیگر هستی! به نظر من برای این که هواداران سایر تیم‌ها ناراحت نباشند، یک جام مفرغی هم به سپاهان بدهند که ارزشش حتی از مس هم پایین‌تر است.

او در پایان اظهار کرد: دادکان گفته بود که ۲-۳ سال این فوتبال را تعطیل کنید، الآن بهترین فرصت برای این کار است زیرا وضع فوتبال ما اصلا خوب نیست و اتفاقات خوبی در آن نمی‌افتد. تنها ممکن است ضرر مالی داشته باشد که آن هم به بهتر شدن این فوتبال و آدم‌هایش می‌ارزد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    10 5
    این بابا بیکاره و مدام در حال مصاحبه . ضمن اینکه نه سواد درست و حسابی داره و نه فوتبالیست خاصی بوده
    • پلو IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      1 1
      ممکنه اون طور که شما میگی باشه، اما حرف اش درسته. بنگاه ضررده یعنی که چی؟؟
  • احسان IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 1
    سپاهان عقده جام نداره ...ولخرجی نکنید جناب
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    5 0
    از یک پرسپولیسی بیشتر از این انتظار نیست لطفا به تنها تیمی که در جام باشگاههای جهان شرکت کرده احترام بزارید از یه پیشکسوت بعیده
  • ح ب IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    برو بمیر
  • Ahmad IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    3 1
    اقای فنونی زاده اگر همه ی پیشکسوتان لنگی مثل تو بی ادب و دهن هرز باشند وای به حال هر چه پیشکسوت لنگیست
  • رضا IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    من از این آدم انتظار حرفای سطح بالاتر رو ندارم چون بنده خدا نمیتونه. فقط از شما مشرق نیوز انتظار نداشتم که با هر کسی مصاحبه کنید اگه ملاکتون چاله میدونی بودنه افراد چاله میدونی بالاتری هستند که ادبیات چاله میدونی بهتری دارند لطفا سطح رسانتون رو با این مطالب پایین نیارید اینا رو واسه دفاع از سپاهان نگفتم چون کلاس وسطح سپاهان بالاتر از این صحبت هاست فقط بحث جام و قهرمانی نیست. مطالبم توهین آمیز و ممیزی نیست پس خواهشا حذف نکنید
  • وحید IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    خندیدیم دلقک
  • وص IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    واقعا ادم تعجب میکنه بگیم این یه ادمه؟مردم دارند میمیرند این بابا اظهار نظر میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس