کد خبر 1057108
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
آمریکا کرونا

ساعاتی پس از سبقت گرفتن آمریکا از چین در آمار مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) تعداد قربانیان کرونا در فرانسه نیز از آمار چین فراتر رفت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹۹ نفر افزایش یافته و به ۳۵۲۳ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

ماکرون: با کمبود ماسک، دستگاه کمک‌ تنفسی و دارو مواجه هستیم

با احتساب آمارهای جدید، فرانسه نیز از لحاظ آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا از چین پیش افتاده است.

قبل از این دو کشور اروپایی ایتالیا و اسپانیا در آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا از چین سبقت گرفته بودند. ساعاتی قبل آمریکا نیز در آمار قربانیان کرونا از چین عبور کرده بود.

وزارت بهداشت فرانسه همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر ۵۲هزار نفر اعلام کرده است که این رقم در مقایسه با آمار اعلام شده در روز دوشنبه حدود ۷۶۰۰ نفر افزایش نشان می‌دهد.

فرانسه از لحاظ آمار مبتلایان به کرونا پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، چین و آلمان در رتبه ششم جهان قرار دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 0
    یک کاسه ای زیر نیم کاسه هست !! این بی دین ها کرونا رو بهترین فرصت برای راحت شدن از افراد پیر و بیماران ذهنی و حرکتی دیدند !! سه روز پیش بود که اعلام شد آمریکا به کادر درمانی اش اعلام کرده معلولان ذهنی حرکتی در اولویت درمان و استفاده از دستگاههای تنفسی نیستند !
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    اینکه سردمداران ملل شامل ترامپ و ملکه و مرکل و پاپ و مهره هایش نمیمیرند عجیبه . با اینکه ویروس دموکرات است و همه را میگیرد ولی برخی را میکشد که دموکراتیک نیست این حالت بهتره درمانش را به همه بگویند و فقط افراد ساده و بی خبر از دنیا برای خارج کردن از میدان کشته نشوند. این وضع خلاف عدالت و دموکراسی است
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    یعنی آمار چین درسته؟؟!! خداییش خیلی باحالید!! چین دکتری رو که گزارش بیماری رو داده بود تهدید کرده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس