کد خبر 1057472
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
آمریکا کرونا

تعداد جان باختگان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا به ۵۱۱۰ نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، سایت worldometers با ارائه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، از افزایش شمار مبتلایان و قربانیان در این کشور خبر داد.

بر اساس جدیدترین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به 215300 مورد رسیده است که بالاترین در سطح جهان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ عقب نشینی ترامپ مقابل کرونا

پنتاگون صد هزار کیسه حمل اموات سفارش داد

آیا آمریکا منشأ ویروس کرونا بوده است؟

ناو هواپیمابر آمریکا هم گرفتار کرونا شد

آیا ترامپ برای فرافکنی در مورد بحران‌های داخلی آمریکا دست به خودزنی خواهد زد؟

آمار مبتلایان قطعی کرونا از ۹۰۰ هزار تن گذشت +جدول

همچنین در شبانه روز گذشته حدود 884 نفر جان خود را در آمریکا از دست داده‌اند که یک رکورد جدید در این کشور به شمار می‌رود و به این ترتیب تعداد جان باختگان آمریکایی به 5110 نفر رسیده است.

اما در این بین تنها 8878 آمریکایی مبتلا به ویرو کرونا بهبود یافته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    31 8
    تا صدمیلیون منتظریم
    • rad IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      11 15
      درست که امریکا ظلم بسیاری بما کرده .ولی میشه بفرمایید از کجای قران و سیره ی ائمه اطهار به این نتیجه رسیدی که از مرگ همنوعان خودت هرچند باتو همفکر نباشند.اینطور خوشحال باشی؟ جالبه که کلی هم لایک خوردی.وای بحال این طرز تفکر
    • DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      5 3
      ما تا دویست میلیون منتظریم .ولی بهیج عنوان راضی به مرگ یکنفرشان نیستیم.اگر کرونا بتواند ماشین جنگی و قتل و غارت و هرج و مرج و قانون جنگلی که امریکایی ها در دنیا راه انداخته اند را با رکود تاریخی اقتصادی آنان خاموش کند چرا 250 میلیون نفرشان کرونا نگیرند .ولی بازتاکید میکنیم مرگ و زندگی دست خداست و اوست که میداند چه کسی رفتنیست .لیکن سکوت و همکاری با ظلم و غارت امپریالیسم امریکا نکبتش اول گریبانگیر خود ملت امریکا خواهد بود. چه ما بخواهیم و نخواهیم اوست که تعیین میکند اجل چه کسی رسیده است.
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      4 2
      جناب rad ما هم بر اساس انسانیت،فرهنگ اسلامی و ملی خودمون از جان دادن هم نوعان خوشحال نیستیم، ولی بعد از شیوع کرونا در ایران و خوشحالی مسئولین آمریکایی از جمله وزیر بازرگانی و دیگر مسئولین اونها، امثال جنابعالی در داخل روزه سکوت گرفته بودید ولی با خیط شدن اوضاع آمریکا حس دلسوزیتون گل کرد.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 8
    ایران امروز رکورد چین رو میزنه. به فکر ایران باشید.
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      2 3
      همون چین هم داره پنهان کاری میکنه شک نکن،اگه این کارو نکند اقتصادش نابود میشه
  • احمدخواجوند US ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 6
    ایدوست بر جنازه دشمن چه میرسی /شادی مکن چه برتو همین ماجرابود. که الان داریم میبینیم ماجرای خودمون را
  • DE ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 3
    تو یکی نمیخواد مثل معاویه برای سرکیسه کردن ما قران رو نیزه کنی. خودت رو به اون راه نزن. ما فقط برای کسانی درامریکا میتونیم حس خیرخواهی داشته باشیم که این دسته هم برای ما احساس خیرخواهی داشته باشند. وقتی امریکا 41 سال تمام هر نوع تحریم حتی تحریم های دارویی علیه بیماران ایرانی رو اعلام کرده ، وقتی کودکان پروانه ای بعلت تحریم دارویی دونه دونه وحشتناک فوت می کنن ویا بیماران سرطانی پرپر میشن.باز ترامپ پلید دوباره ایران روتحریم دارویی کرده تا هیچ کشوری حتی به ایران دارو نفروشه هر احمقی باید اینو بفهمه که این پستی تمامه. حالا واقعا بدرک که چند نفر تو امریکا می میرند. وقتی همین امریکایی ها در نظرسنجی هاشون موافق بمب باران هوایی توسط ارتش امریکا علیه مردم ایران هستند واقعا خدا کنه صد میلیون نفرشون کرونا گرفته بمیرند بخصوص صهیونیست های امریکایی نشین شون. ائمه نفرمودند بشینی و همه اش چب و راست مظلومانه بخوری!!!!!!! شما هم نمیخواد سپر دشمن غدار و ایرانی ستیز های امریکایی بشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس