نایلون شالیزار

نایلون‌های لوله‌شده کنار شالیزار هم داستانی شده برای کسانی که افکار بیمار آنها از کرونا خطرناک‌تر است و این نایلون‌ها را گور دسته‌جمعی فوت‌شدگان کرونا در کوچکسرای قائم‌شهر می‌بینند!

به گزارش مشرق، ویروس منحوس کووید ۱۹، این روزها جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و دنیایی را به بازی گرفته است. بازی که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد در سال ۲۰۲۰ میلادی و ۱۳۹۹هجری شمسی، مهمان ناخوانده مردم شود و عید و سال نو آنان را به غم و ناامیدی تبدیل کند.

ببینید:

فیلم/ اسم رمز جدید جنگ روانی علیه ایران

گرچه این ویروس آنقدر ریز و کوچک است که باید با دستگاه‌های فوق پیشرفته پزشکی دیده شود ولی بزرگی حضورش دنیا را به تکاپو وادار کرده و همه به دنبال راهی هستند تا خود را از شر وجود کرونا ویروس رها کنند.

 زدن ماسک، گذاشتن دستکش و شستن دست‌ها به صورت مکرر از راه‌های پیشگیری نفوذ این ویروس به بدن میزبان است ولی بودند کسانی که این موارد را تا حد امکان رعایت کردند و با این وجود باز هم در دام کرونا گرفتار آمدند.

از نظر پزشکان و عالمان این امر، بهترین راه مبارزه با این ویروس منحوس، در خانه ماندن است چراکه با این کار زنجیره انتقال و شیوع بیماری قطع شده و بعد از مدتی ویروس دیگر میزبانی برای حضورش پیدا نمی‌کند و از بین خواهد رفت.

از همه این‌ها که بگذریم کرونا ویروس سبب شد تا بازار اخبار و شایعه در دنیای مجازی و واقعی داغ داغ شود. از پیدا شدن دارو و واکسن کرونا تا استفاده از سشوار برای پیشگیری از بیماری ولی داغ‌ترین شایعه، دفن فوتی‌های کرونایی در گور دسته‌جمعی است که در شهرهای مختلف دیده شد و حال نوبت به قائم‌شهر و امامزاده صالح کوچکسرای آن رسید.

دانلود

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که بسته‌های سفید رنگ در تصویر دیده می‌شد و سه یا چهار نفر در دوردست که مشغول دفن جسدی بودند و با عنوان گوردسته جمعی بیماران کرونایی در امام‌زاده صالح کوچسرا در فضای مجازی دست به دست شد.

بعد از پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که بسته‌های سفید نایلون‌هایی بود که در حاشیه شالیزار مجاور به امامزاده با توجه به فصل کاشت و آماده‌سازی زمین، رها شد و از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز فقط  چهار نفر در این امام‌زاده مدفون شدند و فیلم منتشر شده شیطنتی بیش نبوده است.

 شایسته است حال که کشور در شرایط حاد بیماری قرار دارد به شایعات دامن نزنیم و برای رهایی هرچه سریع‌تر از شر این بیماری در خانه‌های امن خود بمانیم.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    7 4
    شایعه میکنم پوست خشک سیر اثر ضد عفونی کنندگی داره . حالا دودش یا عصاره اش. یکی بررسی کنه . حداقلش مانند عنبر نسا دود میکنه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    11 19
    گوشه از عملیات ظفرمندانه ی دشمنان علیه ایران را شاهد هستیم. الان با تهیه ی این فیلم دارن با ما مبارزه می کنن؟!!! عجب بدبختی ایی داریما!!! :/
  • DE ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    کاری نداره مامورین شهرداری با لباس محافظ بردارند همش رو همون کناراتیش بزنن. خودشون هم از دود پلاستیک کناره بگیرند تا دچار بیماری سرطان نشن. یک پاکسازی ساده اینقدر کار داره؟
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    خریت یک عده تمامی ندارد از اون ور خباثت یک عده دست شیطان را از پشت بسته تا این چرخه وجود داره ویروس جهالت بشر تا ابد زنده است.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    راستی چرا مردم شایعه رو ببشتر باور میکنند ؟بنظرتون ؟مگه از ما خبر گزاریهایی مثل مشرق دروغی شنیدن؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    کمک به مردم امریکا و تفاوت گذاشتن بین مردم و دولت اشتباهه و از روی ترس و بزدلی نباید دم تکان دهید که لقمه بیاندازد برایتان. همه ملل روسا و رهبر توسط مردم انتخاب میشوند و نقش دارند در ان مستقیم. ترامپ ملعون توسط مردم پلید و ملعون همجنسباز و الکلی و خوک خور انتخاب شده. از روی بزدلی و سیاست پشت پرده و منافع شخصی نباید کمک بفرستید. الان چرا مردم امریکا به حشد الشعبی که علیه داعش میجنگند مستقل از سیاست ترامپ کمک نمیکنند ؟ و ترامپ انها را بمباران میکند؟ سردار برای هیچ و پوچ یعنی ترور شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس