کد خبر 1057011
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تلاش تیم‌های پزشکی بانوی ۹۸ ساله مشهدی که به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) بستری بود توانست کرونا را شکست بدهد.

به گزارش مشرق به نقل از وب‌دا، شاپور بدیعی  اظهار کرد: این بانوی سالمند که ۲۷ روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ و شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) بستری‌شده بود با تلاش تیم‌های پزشکی و درمانی توانست از بحران بیماری عبور کرده و سلامتی خود را بازیابد.

بیشتر بخوانید:

مردی که قرنطینه کرونا را شکست، طعمه تمساح شد

سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش کادر درمانی کرونایی‌ها هستم/ مردم در خانه بمانند

فرزند این مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی با قدردانی از اقدامات تیم درمانی مادرش، گفت: سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستم.

سعیده حسن‌زاده اظهار کرد: مادرم از اوایل اسفندماه سال گذشته علائم مشکوک به کرونا را با تب و لرز شدید و درد در قفسه سینه، قلب و سر داشت که بلافاصله سی‌تی‌اسکن و آزمایش‌های لازم را گرفتیم که جواب آن‌ها با نظر پزشکان مثبت اعلام شد.

وی افزود: پس از مثبت بودن کووید ۱۹ مادرم، او را در تاریخ ۱۵ اسفندماه سال ۹۸ در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد و به مدت ۲۷ روز در این مرکز درمانی بستری بود.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی ادامه داد: مادرم سابقه بیماری کلیه داشته، اما کرونا خوشبختانه توانست بهبودی خود را بازیابد و من و تک‌تک اعضای خانواده‌ام سلامت او را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی‌پایان از کادر درمانی، تصریح کرد: از تلاش مدافعان سلامت در امر درمان تمامی بیماران کرونایی به‌خصوص مادرم تقدیر و تشکر ویژه ‌می‌کنم و عاقبت‌به‌خیری تمامی آنان را از ایزد منان مسئلت می‌کنم.

حسن‌زاده تأکید کرد: من و اعضای خانواده‌ام همواره به توصیه مسئولان در مورد در خانه ماندن گوش کردیم و از اول اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور وارد شد تا این لحظه که بیش از ۴۰ روز از آن زمان سپری‌شده، از خانه بیرون نیامدیم و تنها مورد خروجمان از منزل برای پیگیری موارد درمانی مادرمان بوده است.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی خطاب به عموم مردم، گفت: از مردم می‌خواهم که به توصیه‌های مسئولان ستاد مبارزه با کرونا گوش کنند و در خانه بمانند تا کادر درمانی کرونایی‌ها دغدغه‌ای در جهت اضافه شدن تعداد این نوع بیماران نداشته باشند و تمرکزشان فقط معطوف درمان بیماران فعلی باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    2 7
    خوش به حالمون
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    9 0
    الحمد لله. بسیار قشنگ بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس