کد خبر 1058578
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
بانوی وزنه بردار

سایت inside the game حضور بانوی وزنه بردار ایران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا را بازتاب داده است.

به گزارش مشرق، سایت inside the game اقدام به بازتاب حضور بانوی وزنه بردار کشورمان برای مبارزه با ویروس کرونا پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

وزنه‌برداری ایران در سال ۹۸؛ ادامه داستان رستم و سهراب!

این سایت نوشت: پوپک بسامی سال گذشته هم نخستین ورزشکار بانوی ایرانی بود که در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا برای ایران به روی تخته رفت.

وی اکنون به منظور کمک به جامعه پزشکی علیه COVID۱۹ مشغول به فعالیت است و همه فعالیت‌های ورزشی خود را کنار گذاشته است. 

در همین باره علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: به محض شروع شیوع ویروس کرونا، بسامی به ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران و کارکنان فدراسیون می‌پرداخت و حالا او در مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم درمان بیماران کمک می‌کند. او در حال خدمت به جامعه پزشکی ایران است و به مردم خود خدمت می‌کند.

در همین باره، این سایت نوشت: بسامی به طور موقت تیم ملی را ترک کرده و آستینهای خود را بالا زده و وارد گود شده است و اولویت او از ورزش به کمک به جامعه پزشکی و درمان مردم تغییر یافته است. بسامی در بیمارستانها مشغول به کار بوده و قبل از اینکه در مسابقات وزنه برداری که به نوعی یک ورزش مردانه در ایران تا سال ۲۰۱۸ بود، هفت سال سابقه کار در رشته پرستاری داشته است. در حالی که ایران برای تلاش برای مقابله با این بحران است، اکنون او دوباره در بیمارستان کار می‌کند.

در ادامه این گزاش نوشته شده است، یکی دیگر از وزنه برداران «مری پک»، قهرمان ۶۳ کیلوگرم وزنه برداری کشور آمریکا در سال ۲۰۱۶ است در یک مرکز پرستاری کار می‌کند. «پک» در یک مرکز پرستاری در بیمارستان جان هاپکینز در بالتیمور فعالیت دارد و داوطلب شده تا به درمان بیماران مبتلا به COVID-۱۹ کمک کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    2 1
    اون سایت غربی باید بنویسه و شماهم تبلیغش رو میکنید !!خیلی جالبه و تامل برانگیزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس