ابتکار wpl

سال ۹۸ را در با همه اتفاقات یکی از سخت‌ترین سال‌های تهاجم فرهنگی غرب و جریان‌های فمینیستی داخلی و خارجی در راستای تضعیف و تخریب فرهنگ و قوانین ایرانی در اسلامی مربوط به حوزه زنان بود.

سرویس سیاست مشرق - معاونت امور زنان طی گزارشی اقدامات خود در سال ۹۸ در حوزه زنان و خانواده را لیست کرده است، در ادامه تنها به یک بخش از این اقدامات (توسعه تعاملات با ژاپن) که در بخش همکاری‌های بین‌الملل گزارش مذکور ذکر گردیده اشاره می‌گردد.

طی هفته اول تیرماه ۱۳۹۸ معصومه ابتکار جهت شرکت در اجلاس سازمان WPL (رهبران سیاسی زن) همراه با دو نفر از نمایندگان مجلس (ناهید تاج‌الدین و فاطمه حسینی) به ژاپن سفر نموده و ضمن سخنرانی در همایش نهاد مذکور، در حاشیه این سفر با برخی مقامات از جمله وزیر مشاور کابینه ژاپن در امور برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان ملاقات نموده است. وی در سخنرانی خود ضمن تأکید بر نقش زنان در صلح و کاهش کشمکش‌ها، گزارشی از اقدامات دولت در به‌کارگیری زنان در پست‌های مدیریتی ارائه می‌نماید.

مهم‌ترین نکته در این خصوص وابستگی سازمان WPL به نهادهای برانداز آمریکایی است که در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهد شد:

WPL، یک شبکهٔ ارتباطی سیاستمداران زن است که پیگیر افزایش تعداد و تأثیر زنان در جایگاه‌های رهبری سیاسی است. دفتر مرکزی این سازمان در ایسلند قرار دارد که در وبسایت این سازمان از آن به‌عنوان «قهرمان جهانی تساوی بین زنان و مردان» نام‌برده شده است. WPL از دو پویش girl۲leader و Leadership حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ولوم (WLUML)؛ سازمانی برای دین‌زدایی از زنان جامعه اسلامی + تصاویر و فیلم

نگاهی به سوابق، تفکرات و اقدامات ضدامنیتی «هما هودفر» + عکس و فیلم

پویش girl۲leader

در توضیح پویش girl۲leader آمده است: «زمانِ تغییر است. زمانی است برای دختران و زنان تا جهان را با مغزها و قلب‌ها رهبری کنند». این پویش در شعار خود آورده است: «ما می‌خواهیم دختران زیادی رهبر شوند». آن‌ها بر دختران به‌عنوان نسل بعدی رهبران تمرکز داشته و معتقدند «برای آنکه تغییر اتفاق بیفتد باید رهبران امروز را با دختران ـ نسل بعد رهبران ـ متصل شوند.»

 WPL در این پویش نیز پیگیر تحقق اهداف فمینیستی با محوریت رهبری دختران و پیاده‌سازی سند ۲۰۳۰ است. در همین راستا پویش مذکور خواستار تحقق اهداف «توانمندسازی زنان ـ اینکه حقوق بشر برای زنان و دختران یک واقعیت شود» و به نتیجه رساندن «تساوی جنسیتی تا سال ۲۰۳۰» است.

این پویش تحت حمایت قابل‌توجه رئیس‌جمهور دوره نهم جزیرهٔ مالت (خانم پریکا) بوده که در آن دوره ازدواج همجنسگرایان در این کشور توسط وی قانونی و توسط وی امضا شده است.

پویش Leadership

پویش Leadership یکی دیگر از برنامه‌های سازمان WPL است که به دنبال متعهد نمودن رئیس‌جمهورها و نخست وزیران مرد در کل جهان برای افزایش تعداد زنان در سیاست است.

حامیان و شرکای WPL

همان‌گونه که ذکر گردید این نهاد در چارچوب سیاست‌های فمینیستی و برابری جنسیتی فعال می‌کند، اما نکته قابل‌توجه دیگر نهادهای حامی و همکار WPL می‌باشند.

از جمله حامیان این سازمان می‌توان به مؤسسه ملی دموکراتیک NDI، مرتبط با حزب دموکرات آمریکا و مؤسسه بین‌المللی جمهوری خواهان IRI، مرتبط با حزب جمهوری‌خواه آمریکا اشاره نمود، این دو نهاد از زیرمجموعه‌های بنیاد برانداز آمریکایی اعانه ملی برای دموکراسی NED می‌باشند و همچنین تحت حمایت آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا USAID می‌باشند.

بنیاد NED، چهار سال پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران توسط دولت ریگان با هدف تقویت مؤسسات دموکراتیک در کشورهای مختلف به‌عنوان یک سازمان غیردولتی تأسیس شد.

این مؤسسه برای پیاده‌سازی اهداف آمریکا به‌ویژه گسترش دموکراسی غربی در جهان تأسیس شده و در حقیقت ادامه دهنده فعالیت‌های سازمان سیا است و مهم‌ترین حامی و تأمین‌کننده بودجه این بنیاد، کنگره آمریکا است.

در گزارش وزارت اطلاعات پس از فتنه ۸۸، همکاری با بنیاد NED و زیرمجموعه‌های آن غیرقانونی اعلام شده است و در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ نیز با اشاره به نقش این بنیاد در تلاش‌های براندازانه در ایران آمده است:

«۹۰ درصد بودجه این صندوق از کنگره آمریکا تأمین می‌شود. به اذعان بسیاری از تحلیل‌گران غربی نقش اصلی بنیاد NED در پروژه تلاش جهت انقلاب رنگین در ایران، در بعد سرمایه‌گذاری‌های مالی‌اش است.»

یکی دیگر از حامیان سازمان WPL و به‌ویژه پویش «رهبری دختران»، HOUSE DEMOCRACY PARTNERSHIP (HDP) است. این موسسه درزمینهٔ تأثیرگذاری بر نهادهای قانون‌گذاری بر مبنای اصول دموکراسی غربی فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است این موسسه نیز تحت حمایت IRI، NDI و همچنین آژانس توسعه بین‌المللی امریکا (USAID) است.

در وب‌سایت این سازمان آمده است:

«رسالت آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا پیشبرد اهداف آمریکا و درعین‌حال ارتقای سطح زندگی در کشورهای درحال‌توسعه است.» بااین‌حال، این سازمان در عمل شاید به پیشبرد منافع آمریکا دست بزند؛ اما این کار را نه از طریق ارتقای سطح زندگی در کشورهای درحال‌توسعه، بلکه از طریق حمایت از فعالیت‌های گروه‌های مخالف دولت‌ها انجام می‌دهد.

سال ۹۸ را در با همه اتفاقات یکی از سخت‌ترین سال‌های تهاجم فرهنگی غرب و جریان‌های فمینیستی داخلی و خارجی در راستای تضعیف و تخریب فرهنگ و قوانین ایرانی در اسلامی مربوط به حوزه زنان بود، نکته جالب این بود که در این سال کارگزاران فمینیسم دولتی در مجلس شورای اسلامی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاوران متبوعه گوی سبقت را از فعالین فمینیستی مدنی داخلی و جریان فمینیستی خارجی ربوده بودند و با پیاده‌سازی و تدوین طرح‌ها، لوایح و ابلاغیه‌های فمینیستی ضربه بزرگی به کیان خانواده و زن ایرانی مسلمان وارد کردند که این اقدامات مستلزم پیگیری جدی و مستمر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در موضوع مهم و حساس زنان و خانواده است.

مشرق در روزهای آینده، گزارش‌های بیشتری درباره این موضوع منتشر خواهد کرد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    94 1
    خانم ابتکار دیگه باید بازنشسته بشه. بهتره بشینه تو خونه اخبار ببینه. داره از نظر درایت و معلومات روز به روز افت میکنه.
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      70 1
      اینقدر از لیدی بنزین فروش سفارت نورد افساداتی بد نگویید. ممکن است دلش بشکند و باز فتنه بزرگتر از سال 88 درست کند هههههههههههه
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      35 0
      ابتکار باید به پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی مشغول باشد و در اموری که سررشته و تخصص نداره دخالت نکند.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      16 1
      فتنه 88 فتنه اکبر بود.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      15 0
      ستون پنجم دشمنه ازش نباید انتظار خدمت داشت
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 11
      ابتکار زن خوبیه .
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 6
      آدم خوبیه ابتکار
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      2 0
      اگر در خانه مي خواست بشينه كي از ديوار سفارت بايد بالا مي رفت كه؟
  • مهدی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    50 0
    مسئولان غربگدا اگر غیر از این می کردند باید تعجب می کردیم !
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    67 2
    چرا همیشه ابتکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از ابتکارات ایشان فقط بالا رفتن از "دیوار" بود که در همان سالهای اول انقلاب تمام شد!!!!!!!!!!!!!!! الان ایشان زیر "دیوار" تونل حفر میکنن تا آقا زاده ها برن اونور
    • BE ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      12 0
      داستان تیتو ، رئیس جمهور یوگسلاوی را مطالعه کنید - از روز اول بهترین دوست و همسرش "جاسوس امپریالیست" بودند و او نمی دانست....متأسفانه تعداد معدودی این چنین داریم....
    • SE ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 12
      اگر از دیوار بالا نرفته بودند ششماه بعد از آن ایران روی نقشه های دنیا وجود نداشت و تجزیه شده بود.
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 12
      این حرف شما زیر سوال بردن کل آن چیزی است که امام خمینی آن را انقلاب بزرگتر نامید. واقعا نمی دانید ایران به خاطر کارهای سفارت آمریکا در آستانه جنگ داخلی تمام عیار و تجزیه بود؟ آنهم زمانی که نه نیروی اطلاعاتی داشت و نه دولت خائن بازرگان حاضر بود جلوی آمریکا بایستد.
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      4 0
      15:32. حرفت میدونی مثل چی می مونه. مثل اینه که انتقاد بشه از یه فرد حزب باد بعد تو بیای بگی ای وای همه چیز زیر سوال رفت. معیار عمل فرد حق باید باشه. فرد متزلزل در طول زمان کارهای اولیه خودش رو هم زیر سوال میبره
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    63 0
    ای بابا ابتکار اینجا! ابتکار اونجا !!!! ابتکار همه جا !!!! واقعا نمی خواین فرصت به جوانها بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    31 0
    نوش جون ایران که یه جاهایی عقب مونده و به مشکل خورده. مدارا کنین، رافت اسلامی به خرج بدین. طرف رفته با جورج سورس دیدار کرده، اون یکی با اسراییلی ها، بعد حصر خانگی؟!!!! مگه خیانت شاخ و دم داره؟ اینم که گذاشتین مسئول مملکت!!!! همین الانم مشغوله! تحریم و آمریکا و هر کس دیگه ای هیچ غلطی نمی تونه بکنه، هر چی عقب موندین بخاط همین خراب کارهای داخیله. باهاشون مدارا کنین و تاوانش رو هم پس بدین. چرا تو تلویزیون اینا رو به اطلاع مردم نمی رسونین؟ چند تا شخص و مسئول اصلاح طلب اسم ببرم که همین الان با عربستان و اسراییل دارن همکاری می کنن؟ اینا که تا چند سال پش مسئولان همین کشور بودن. تو تلویزیون ابدا در موردشون چیزی نگینا. زشته بالاخره مدیر و مسئول فلان وزارت خونه و فلان شرکت هستن نه نباید مردم پشت پرده ها رو بدونن. این خبر که اصلا یه چیز طبیعیه، منتهی وقتی اثراتش رو با تحلیل به اطلاع مردم نمی رسونین، وقتی جناب دستور می ده و فلان برنامه ی تلویزیونی رو قطع می کنین، وقتی می گه در مورد برجام نباید صحبت های آمریکایی ها رو پخش کنین و دیکتاتوری را می ندازه و برجام رو با دروغ بهتون تحمیل می کنه باید هم یه عده ای ازتون زده بشن. متاسفم. الان هم نظرم رو پخش نکن !!!
    • BE ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      13 0
      درست میفرمایید -- ما خودی نا خود زیاد داریم. به ویژه کسانی که اکنون در این دولت یا در اطراف سیستم دولتی نشسته اند. برخی از آنها مأمور هستند - بررسی کنید که خانواده در کجا نشسته است ، آقا زاده ها در کدام کشور دشمن ما کار می کنند .... سؤال های بیشتری بپرسید.....اینها دیگه امین ملت نیستند -- جیره خواراند
  • 99 IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    7 37
    والا اگه ابتکار هرجای دنیا میرفت شما یه بامبولی در می اوردیدو زاپن کشور دوست ماست دعوت کردن رفته. حالا چون امریکا از این همایش حمایت کرده دلیل نمیشه که بد باشه. اتفاقا شعارهای اون انجمن هم خیلی خوب بود. لطفا کمی عاقلانه برا علیع خودتان و کشور ایران اسلامی گام بردارید.چون ابتکار بوده بد بوده اگه دبگران بودند می گفتید رفتند انجا توانمندی های زنان را به رخ امریکا کشیدند.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      8 1
      ژاپن و کره جنوبی مستعمره امریکا هستن.
    • 99 IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      1 1
      طرف نوشته ژاپن و کره مستعمره آمریکا هستند نظرتان در مورد آمدن نخت وزیر ژاپن خدمت مقام معظم رهبری چیست؟ ؟؟ آقا کمی سنجیده نظر بدهید. ژاپن و کره هر دو کشورهای مستقل هستند خودرا با این حرفها قول نزنید. ابتکار نماینده ایران اسلامی دریک همایش جهانی است به ابتکار احترام نمی گذارید به ایران وپرچم کشور احترام بگذارید. بله اگر ابتکار کشف حجاب می کرد و مستقلا می رفت حرف شما درست بود ولی کل این خبر و نظرت دوستان مشرقی کلا برخواسته از یک غرض ورزی سطحی و برخلاف منافع ملی است
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      1 0
      نخست وزیر ژاپن هم برای میانجیگری از طرف ترامپ مامور شده بود و نوکر کدخدا بودن خود را اثبات کرد.
  • سینا GB ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    7 32
    با کمال احترام ب نظرم اصلا خبر خوبی نبود،صرف بودجه گرفتن از آمریکا که نشد لولوخورخوره،سازمان ملل هم پول میگیره،فمنیست بودن هم ک جرم نیست،این که بدون مدرک بگید ۲۰۳۰ یا ی کارای بدی کردن ک نشد حرف،اخرش هم نوشتید بعدن بیشتر میگیم.امیدوارم نظرات رو هم منتشر کنید.مرسی
  • از تيرانا US ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 28
    ما ديگه فوقش نوروز ١٤٠٠ رو تهرانيم.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      15 0
      تو غلط کردی .
    • BE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      12 0
      به همین خیال باش -- خیلی دیگه از عمرتون باقی نمونده ... راستی مادر بزرگتون کرنای نشده ؟
    • مرصاد - پاسخ از تیرانا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      10 0
      آره راست میگی ! البته دستبند به دست ، مثل نیما زم !!
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      قبل از 1400 تیرانا توسط سپاه با خاک یکسان می شه
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      آره خب! ما هم یه چک میخوابونیم توی گوشت تا بفهمی که تهران، پاریس نیست.
  • EXtremist IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    21 0
    عجیبه که کسی پیگیر حضور ایشون و آقای م.خ در اجلاس سران صهیونیسم بین الملل موسوم به گروه بیلدربرگ نیست ! ( اسم ایشون و اون شخص هنوز در پنل اجلاس 1998 موجوده و میتونید مشاهده کنید!) تمام حوادثی مثل ظهور گروه های تروریستی در عراق و سوریه و یا بحران هایی شبیه به بحرانی فعلی ویروس کرونا در این جا و پشت در های بسته طرح ریزی میشه ( کافیه سر فصل های اجلاس های سالانه رو بخونید در خود سایت گروه بیلدربرگ )
    • BE ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      6 0
      خانم سکتور هر چی بگی کم گفتی ! گشتم و اسمشو در سال ۱۹۹۹ است نه ۱۹۹۸ با باجناقش خاتمی !!...
  • SE ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    26 0
    دیگه همه میدانند اصحالات مجریان اسلام امریکایی صهیونیستی هستند
    • FR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      و نماينده خود ملكه انگلستان ! ملت و رهبر مظلوم ...
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    12 0
    الان تو کدوم سوراخ قایم شده؟
  • DE ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    15 0
    حضور ابتکار در همایش موسسه WPL وابسته به نهادهای برانداز آمریکایی--// ابتکار بخرج داده رفته برانداز کنه ببینه چقدر براندازی میکنند
  • DE ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    32 0
    این عجوزه با امضا کردن معاهده پاریس میلیاردها دلار به ایران ضرر رسانده است.۶۸۷۵
  • DE ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    21 0
    سفرهای مفت پرهزینه و بی فایده ...
  • IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    24 0
    حیف! حیف پول بیت المال که صرف مسافرتهای الکی این حاج خانومِ مبتکر داره میشه!!!!!!
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    17 0
    باخاتمی تواجلاس بیلدربرگ هم شرکت کرداین عجوزه!
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    23 1
    مادر فساد ایران
  • AU ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    12 1
    چرا قوه قضاییه اجازه میدهد امثال این افراد بزرگ و صاحب نفوذ و مطرح شوند؟ چرا بعد از این همه سال و موارد آشکار انقلاب ستیزی امثال این افراد دستگیر و با جدیت محاکمه نمی شوند؟
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    22 0
    چه ضربه هایی این ابتکار به این کشور نزد
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    14 0
    مگر مامویت خانم ابتکار غیر از براندازی است؟
  • سید IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    34 0
    هرجا و هرگاه سخن از خیانت است نام اصلاح طلبان تهوع آور می درخشد!!
  • رحیم IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    15 1
    من که از این کار خانم ابتکار تعجب نکردم. مثل خانم فایده هاشمی که با بهایی ها جلسه داشت
  • حاصلی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    11 0
    حتما با هزینه بیت اعمال هم رفته
  • حاصلی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    12 0
    حتما با هزینه بیت المال هم رفته
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    16 0
    متاسفانه باید این ویروس در زمان همچین دولتی منتشر شود تا مردم حسابی از خجالتش در بیان
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    15 0
    این هم نمونه ای از خیانت اصلاح طلبان به مردم
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    13 0
    کاش بجای فاطمه رهبر این کرونا گرفته بود
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    14 0
    ازایشان متنفرم.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    14 1
    باور نکنید ولی اثبات خواهد شد . این ... یکی از عوامل ورود کرونا به کشور است
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      0 2
      اشتباه مثبت دادم
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    31 0
    انشاالله باشروع به کار مجلس جدید بارسیدگی به کارهای امثال این خانم وطن فروش واختلاسها ومدیرهایی ازجنس آخوندی بدست قوه قضاییه مقدر سپرده ومحاکمه شوند علی برکت الله
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    19 0
    فکر کردم خبر مردنش رو دادید. راستی از واردات بنزین توسط همسرش کسی نگفت چرا؟
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    12 0
    بگذارید کل زورشان را توی این یکسال آخر بزنند. خودشان خوب میدانند تاریخ انقضاشان تمام شده.
  • تقی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    17 0
    خائنه کسی که دو تابعیتی کسی که تو اجلاس بیلدربرگ بوده کسی که...
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 0
    تنها خانم ابتکار نیست جریان چپ رها کنی در سیاست خارجی سرشان از اخور امریکا در میاید یعنی در سه کلمه جریان چپ از نظر اعتقادات التقاطی ، درسیاست خارجی ضعیف و منفعل و در مسائل مالی دست امین در بیت المال ندارند .
  • ح-ی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    1 4
    سلام این یکی خودش یه ارتش می خواهد جلوش را بگیرد عجب ضد اسلامی وضد وطنی دانشجوی پیرو خط امام کجایی ؟
  • عبا دالله IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 25
    سلام شما عزیزان مشکل روحی دارید خود بزرک بینید بجز خودتان همه یا دزدند ویا جاسوس ویا وابسته اما این افکار شما مانند امریکای جنایت کار است شاید هم عامل امریکا هستید جهت نا امید کردن مردم از مسئو لین به خدا پناه می بریم از شر شیطان به خود ایید فردای قیامن باید همه پاسخ کو باشیم ای مرک بر امریکا
  • US ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    15 0
    خوب معلوم است جهت براندازی یارگیری میکند.
  • مرصاد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 1
    فکر نمی کنید ؛ رافت نظام اسلامی بیش از حد زیاد شده ، که افرادی مثل : تاجزاده ، فائزه هاشمی ، محمود صادقی ، پروانه سلحشور ، صادق زیباکلام ، معصومه ابتکار و ... هر غلطی دلشون می خواد می کنن و راست راست هم می گردن ؟؟!!
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      2 2
      تا یه حدی صبر می کنیم بعد اگه نظام همچنان به مدارا ادامه بده خودمون شروع می کنیم. حالا ببین.
  • DE ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    9 0
    ایشان بسیار کار غلطی انجام دادند در این شرایط رفتند خوش گذرانی
  • ع IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 6
    از نظر شما همه جاسوس و برانداز و فتنه گر هستند مگر خلاف اش ثابت بشود.اینقدر به حرف و دروغ های خودتون هم اعتماد ندارید که همه نظرات مخالف را سانسور می کنید.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 0
    ايشان هويت اسلامي اش زير سوال است ارادت به كشور و خط امام پيش كش
  • مرصاد IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    6 0
    جون تو جونشون کنی ؛ اینا قبله شون ، اونور آبه !!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 0
    چرا درباره لایحه منع خشونت علیه زنان که تیشه به بنیان خانواده زده و آقای رئیسی هم متاسفانه تایید کرده و در حال اجرایی شدنه و دستاورد همین خانم ابتکار و معاونت زنان دولت غربگرایان هست مطلب نمی ذارید؟ مسئولین مملکت اینقدر شعورشون کم شده بجای اینکه علت تجردگرایی جوانان و آمار بالای طلاق تهران رو ریشه یابی کنند و طلاق رو سهمیه بندی کرده اند.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 0
    یه سال دیگه تحمل کنین بعدش اینا رو پرت میکنیم بیرون ان شاءالله. فقط قوه قضائیه بیت المال رو بپاد که مبادا بیش از این دست درازی کنن.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 0
    از اسهال طلب ها چیزی جز این انتظار نمیرود
  • DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 0
    خانم ابتکار پویش کسانی که همجنسگرایی یعنی لوات زن و مرد رو به رسمیت شناختن ! داری کجا پرواز میکنی؟ اونم با پول بیت المال مردم و بعنوان نماینده رسمی نظام پرواز میکنی میری چنین جاهایی با چینین کسانی دست بدی؟ لطف کن اول به اسم چادر فاطمه زهرا این کارها رو انجام نده به پات تو کارنامه شب اول قبرت پررنگ نوشته میشه.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    1 0
    فقط شدیدا متاسفیم که به جای نیروهای متعهد انقلابی باید جماعتی ترسو منفعت طلب غرب گدا و غرب پرست صاحب حساس ترین پست ها در کشور بشن اینها راه رو برای گسترش شبکه نفوذ باز کردن که نمونه ش جاسوسان محیط زیست بودن که اتفاقا همین خانم ابتکار بهشون رو داده بوده
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 1
    انتظار داشتین یک روحانی یا مثل شریعتمداری رو دعوت می کردن می رفت اونجا ؟
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    2 0
    ابن مگه كرونا نگرفته ؟!
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    1 0
    زیاد شما خودشو ناراخت نکن این زن از اول هم اشتباهی بود ربطی هم به جناه چپ و راست نداره
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    اگر خیانته؟مسئولینی که عملا جلوش وای نمیسن تا محاکمه شه هم خائنن اگر نه که...
  • بانو IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    سلام چرا به زنان سرپرست خانوار که تحت هیچ پوششی نیستند یارانه کرونا ندادند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    ورش دارید این عجوزه را
  • تقی جلالی AU ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    فتنه گر و جاسوسان اعدام باید گردند. وای اگر سیدعلی حکم جهادم دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس