کد خبر 1055212
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
مسکن نمایه

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسن علمداری اظهار کرد: در سال جهش تولید تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تعویق ۳ ماهه بازپرداخت وام‌ها

وی افزود:سقف وام ساخت به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان است. همچنین به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۶۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    3 0
    یعنی خیانت این دولت خائن تمومی ندارد دولت سوداگر افزایش وام یعنی تورم و گرانی افسار گسیخته فعلی مدیریت شده توسط دولت شماست. رونق دلالی و سوداگری رونق مسکنه!!!؟؟ماده ۵۴ مکرر ق.م.م رو با افزایش نرخ ها به چندبرابر و عایدی سرمایه با نرخ موثر با توجه به فرهنگ و شرایط کشور تصویب و اجرایی کنید شما که عرضه و اراده تولید مسکن ندارید...
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    11 0
    بجای افزایش وام از خانه های خالی مالیات بگیرید مثل تمام دنیا ببینید چگونه عرضه زیاد میشه ووقیمت خانه افت میکنه متاسفم برای یک عده مسئول که این قانون را نمیزارند اجرا بشه
  • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    2 0
    مرگ بر دولت خائن
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    4 0
    فکر کنم خونه ها بی مشتری مونده میخوان مردم چند نسل بدهکار بانک باشن ولی لونه مرغها فروش بره. درسته جایابی و امکانات مسکن مهر خیلی جای اشکال داشت و پول زیادی خورده شد ولی اگر این مشکلات رو نداشت خیلی عالی بود. باید شهرهای جدید با امکانات کامل درست کنن و زمین ارزون دست مردم بدن. خود مردم ساختشو خودشون انجام میدن.منتها منافع مافیای مسکن نمیذاره. همونجور که مافیاهای دیگه نمیذارن مردم ماشین خوب و لوازم خانگی و ... داشته باشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس