کد خبر 1054243
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
آیا در غرب برای توزیع دستمال به پلیس متوسل شدند؟/ ماجرای عکسی که روحانی به آن اشاره کرد

برخی کاربران با اشاره به صحبت روحانی که گفته بود در غرب برای دستمال توالت مامور گذاشته‌اند، مدعی شدند که چنین واقعیتی در غرب وجود ندارد.

به گزارش مشرق، رسانه های ضدانقلاب بخشی از سخنان رییس جمهور را که اشاره به انتشار عکسی از حفاظت دو پلیس از دستمال توالت کرده بود را به سخره گرفتند و مدعی شدند عکس مورد اشاره دستکاری(فتوشاپ) شده است و واقعیت ندارد.

این شایعه در حالی دست به دست می‌شود که رسانه‌های معتبر جهان ویدئوهایی از حفاظت دستمال توالت توسط پلیس در جهان را منتشر کرده اند.

بیشتر بخوانید:

به عنوان نمونه وبسایت روزنامه «سان» انگلیس با گذاشتن ویدیویی از حضور دو پلیس در یکی از فروشگاه‌های آمریکا نوشت: «بعد از خریدهای وحشت‌زده بخاطر ترس از کرونا در آمریکا، ذخیره دستمال توالت توسط پلیس محافظت می‌شود».

این روزنامه نوشته خریدهای وحشت‌زده به دنبال شیوع کرونا به حدی دیوانه‌وار شده است که انبارهای بزرگ برای محافظت از ذخیره دستمال توالت، از «افسرهای پلیس» استفاده می‌کنند. خریداران ادعا کرده‌اند پلیس‌‎هایی را دیده‎اند که صبح دوشنبه از محموله‌های عمده دستمال توالت در داخل یکی از شعبه‌های «کاستکو» داکوتای شمالی محافظت می‌کنند.

حتی یورو نیوز نیوز با انتشار ویدئویی نوشت: ماموران پلیس در سیدنی استرالیا در تلاشند تا خریداران را آرام کرده و به آنها دستمال توالت می‌دهند.

جوانی که این ویدیو را در توییترش گذاشته نوشته «فضا کمی متشنج شده بود اما با حضور پلیس وضعیت آرام شد.» حضور پلیس برای توزیع عادلانه دستمال توالت موجب شد تا تنشی برای خرید این محصول به وجود نیاید.

در هفته‌های اخیر هجوم وحشت‌زده مردم کشورهای اروپایی و آمریکا به فروشگاه‌ها، باعث کمبود جدی دستمال توالت شده است و علاوه بر صف‌های طولانی، در برخی فروشگاه‌ها بین مردم زد و خوردهایی بر سر برداشتن تعداد بیشتر دستمال ثبت شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    3 0
    اکثر این افراد که شایعات اینستاگرامی رو باور میکنن ، بی نهایت بی سواد هستند، یعنی در حدی که توانایی که یه جستجوی ساده به زبان انگلیسی رو هم ندارن.
  • حامد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 0
    لیاقت و شان نیروهای نظامی و انتظامی آمریکا و غرب بییشتر از این هم نیست.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 1
    غربیها مثل ایرانیها و مسلمانان از آب برای تمیز کردن خودشان استفاده کنند که انقدر هم بجون همدیگر نیفتند شاید در این شرایط کرونائی بهداشتی تر هم باشد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    3 0
    اینقدر عقل ندارند که یه شلنگ بزارن توی توالت بعدشم راحت....شورشورشور
  • مجید IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 0
    بله غرب وحشی دوباره شروع شده مردم پارس یگانه مردم متمدن جهانند اونا که فکر میکنند در غرب همچین اتفاقهایی نمی افتد کودن یا بی بی سی هستن رادیو یه موج یک طرفه احمق که همیشه دلایل خاص خودشونو دارند
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    اون عکسی که روحانی بهش اشاره کرد فتوشاپ بود.اونا دستمال توالت نیاز بهداشتی شون بوده بهش حمله ور شدندبعضی از ما هم وقتی ی چیزی گرون و یا کم میشه بهش حمله ور میشیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس