اروپا

یک رسانه غربی با استناد به آمارهای رسمی دولت‌های اروپایی اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کوویدــ‌۱۹) در قاره اروپا از مرز ۱۰۰هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه روز پنج‌شنبه با استناد به آمارهای تجمیع‌شده دولت‌های اروپایی اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در قاره اروپا اکنون به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

بر اساس آمارهای رسمی دولت‌های اروپایی، ایتالیا که ساعتی پیش اعلام شد از لحاظ آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا حتی از چین ــ که در رسانه‌های غربی به‌عنوان مبدأ شیوع ویروس کرونا معرفی می‌شود ــ نیز پیش افتاده است، در حال حاضر با بیش از ۴۱ هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را بین تمامی کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

مقام ارشد اتحادیه اروپا کرونایی شد

بعد از ایتالیا، بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا در قاره اروپا به کشورهای اسپانیا (۱۷۳۹۵ مورد) و آلمان (۱۴۵۴۴ مورد) مربوط می‌شود.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا نیز اکنون به مرز ۵۰۰۰ نفر رسیده است که بیشتر این قربانیان ساکن کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بوده‌اند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    5 0
    حضرت عزرائیل تو رو به خدا ایتالیا رو ول کن برو سراغ انگلیسی ها و اسرائیل و آمریکایی های کثیفی پمپئو و جانسون و ترامپ و ناتینیاهو و بن سلمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس