کد خبر 1053361
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
صیادمنش

معاون باشگاه استقلال تهران اعلام کرد باشگاه فنرباغچه ترکیه مخالف بازگشت الهیار صیادمنش به ایران است.

به گزارش مشرق، امیر سلطانی، معاون باشگاه استقلال درخصوص شایعات بازگشت الهیار صیادمنش به استقلال گفت: هر باشگاهی دوست دارد بازیکن جوان و آینده‌داری مثل اللهیار صیادمنش را در اختیار داشته باشد و استقلال خانه او محسوب می‌شود. از طرفی اگر او روزی بخواهد در ایران بازی کند، ما از این موضوع به شدت استقبال می‌کنیم ولی واقعیت این است که در زمان حضور آقای استراماچونی، ما با فنرباغچه مذاکراتی داشتیم تا او را در نیم فصل به صورت قرضی به خدمت بگیریم ولی باشگاه ترکیه‌ای به ما اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست صیادمنش در جایی جز لیگ ترکیه بازی کند. بنده شخصا به عنوان نماینده باشگاه در مذاکره با مسئولان فنرباغچه حضور داشتم و در این جلسه به من گفتند که مجوز بازی برای صیادمنش را تنها در لیگ ترکیه می‌دهند تا این بازیکن با محیط، شرایط بازی و سبک کار در این کشور آشنا شود تا بتوانند از او در آینده در تیم فنرباغچه استفاده کنند. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت صیادمنش به استقلال به یک شرط

سلطانی درباره اینکه آیا کادرفنی درخواستی برای بازگشت این بازیکن داشته‌اند یا خیر گفت: آقای مجیدی تاکنون درخواستی برای جذب اللهیار نداشتند. البته اگر هم این درخواست وجود داشته باشد، با توجه به سوابق مذاکراتی، امکان بازگشت صیادمنش در حال حاضر به استقلال وجود ندارد.

معاون باشگاه استقلال همینطور درباره شایعاتی که پیرامون فروش بازیکنان  فعلی این تیم به گوش می‌رسد افزود: باشگاه استقلال قصد فروش هیچ بازیکنی را به صورت قرضی یا دائمی ندارد و تاکنون هیچ پیشنهادی هم برای بازیکنان استقلال به این باشگاه نرسیده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس