کد خبر 1052735
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
محمد نوری

پیشکسوت استقلال گفت: فتح‌الله را آوردند، چون می‌دانستند درست در روزهایی وارد باشگاه می‌شود که سیل شکایت‌ها و بدهی‌ها از راه می‌رسند. همه را ریختند روی سرش و هیچ کمکی هم به او نکردند.

به گزارش مشرق، محمد نوری پیشکسوت استقلال معتقد است همان‌طور که پس از خروج علی فتح‌الله زاده از باشگاه استقلال نهاد‌های نظارتی زیر و روی باشگاه را بررسی کردند چرا امروز کسی به حساب و کتاب این باشگاه رسیدگی نمی‌کند؟
شما در این مدت خیلی از بازگشت فتح‌الله زاده استقبال کرده بودید ولی چرا او نیامده رفت؟
سناریو برایش درست کرده بودند. او را آوردند، چون می‌دانستند درست در روز‌هایی وارد باشگاه می‌شود که سیل شکایت‌ها و بدهی‌ها از راه می‌رسند. همه را ریختند روی سرش و هیچ کمکی هم به او نکردند. اینقدر آزارش دادند که رفت.
از وزارت ورزش چه انتظاری داشتید؟
وزارت ورزش وقتی یک مدیر را می‌آورد کمکش می‌کند نه اینکه یک ساعت از استعفای فتح‌الله زاده نگذشته جانشینش را معرفی کند. فکر نمی‌کنم در پذیرش استعفا، کسی چنین رکوردی داشته باشد. اصلاً انگار منتظر بودند فتح‌الله زاده استعفا بدهد. وقتی ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس رفت یک روز طول کشید تا انصاری‌فرد را جانشینش کردند ولی عصر شنبه خبر استعفای فتح‌الله زاده آمد و دو ساعت بعد خلیل زاده گفت جانشینش انتخاب شده است! رکورد پرسپولیس را زدیم.
بیشتر بخوانید:
منظورتان را واضح‌تر بیان می‌کنید؟
این کار خیانت در حق یکی از مدیران موفق باشگاه استقلال پس از دوران انقلاب بود. همه می‌دانند بیشترین افتخارات و موفقیت‌های این باشگاه پس از انقلاب در حضور فتح‌ا... زاده بوده ولی در این سه ماه گذشته همه کاری انجام دادند تا او را خفت بدهند و بعد با این وضعیت بیرونش کنند. کاملاً مشخص بود می‌خواستند با او تسویه‌حساب کنند.
چطور؟
یادمان نرفته روزی که فتح‌الله زاده رفت و افشارزاده آمد چطور ریختند درون باشگاه و اسناد و مدارک مالی استقلال را زیر و رو کردند تا مچش را بگیرند. آن زمان پندار توفیقی هم در باشگاه بود. بازرسان سازمان بازرسی تا دفتر شخصی فتح‌ا... زاده هم رفتند و مدارکش را بردند.
هدف‌تان از بیان این مطالب چیست؟‌
می‌خواهم بگویم چطور پس از آن، چنین حسابرسی از مدیران بعدی نکردند؟ چرا این همه بدهی در دوران افتخاری و فتحی به بار آمد کسی آخ نگفت؟ تیام، جپاروف، نایدنوف، ایسما، منشا، شفر! الان نهاد‌های نظارتی کجا هستند که به این مسائل رسیدگی کنند؟ چرا کسی نمی‌پرسد پول انتقال اللهیار صیادمنش کجا رفت؟ پول انتقال تیام چه شد؟
با این حرف‌ها کسی را متهم می‌کنید؟
نه! مگر همه چیز روشن نیست؟ چرا یک مدیر باید شفر را با آن وضعیت اخراج کند که بعد برود و شکایت کند و ۵۵۰ هزار دلار خرج روی دست استقلال بگذارد بعد همان مدیر را از استقلال به جایی بهتر ببرند و مدیریت مجموعه لاکچری انقلاب را به دستش بدهند؟ این‌ها عجیب نیست؟ چرا نهاد‌های ذی‌ربط کاری به کار این قبیل افراد ندارند؟ مگر افتخاری نبود که با توفیقی شبانه در خرمشهر دو ساله، آن هم به گفته ملکی (عضو وقت هیئت مدیره) بدون رضایت وزیر با شفر قرارداد بستند؟ این‌ها نباید جواب بدهند؟ فقط فتح‌الله زاده باید جواب بدهد؟
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس