کد خبر 1052920
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
عمران خان نمایه

نخست وزیر پاکستان خواستار لغو فوری تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای مقابله با بیماری کرونا شد.

به گزارش مشرق، در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف، دولت پاکستان خواستار لغو فوری همه تحریم‌ها علیه ایران برای مبارزه با این بیماری شد.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس تأکید کرد که لغو تحریم‌ها علیه ایران به مبارزه با ویروس کرونا کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

چین خواستار لغو فوری تحریم‌های ایران شد

عمران خان افزود: وقت آن رسیده که جامعه بین‌المللی خواستار پایان یافتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران شود. ایران یکی از کشورهایی است که کرونا در آنجا شیوع پیدا کرده و اکنون در حال پیکار با این ویروس است.

عمران خان همچنین با تاکید بر اینکه اکنون زمان خوبی برای مبارزه سیاسی و اقتصادی نیست، ادامه داد: اگر این بیماری شیوع پیدا کند و از کنترل خارج شود منابع و امکانات در جهان پاسخگوی مبارزه با آن نخواهد بود.

همچنین گفته شده تا ساعاتی دیگر عمران خان به صورت زنده از آخرین وضعیت اقدامات دولت در خصوص مبارزه با این بیماری به مردم کشورش گزارش خواهد داد.

این در حالی است که از روز گذشته به صورت ناگهانی و تصاعدی تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان افزایش یافته و به نزدیک عدد 200 رسیده است، همچنین شمار جانباختگان در این کشور به 2 نفر رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس