کد خبر 1051732
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
هومن افاضلی

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با چند نفر ار همکارانم صحبت کردم و اکثر آنها موافق هستند با ارائه راهکاری لیگ در همین مقطع به پایان برسد.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کل دنیا و فوتبال ایران وجود دارد اطلاعاتی دارم که دو لیگ معتبر دنیا مثل انگلستان و اسپانیا ممکن است مسابقاتشان را ادامه ندهند.تازه آنها از نظر شیوع این ویروس مثل ایران نیستند.

وی افزود: تا امروز نزدیک به ۲ ماه مسابقات ما عقب افتاده و حتی شرایط تمرینی هم وجود ندارد. تیم‌ها باید دوباره بدنسازی کنند و فصل هم تمام می‌شود، از سوی دیگر باید دوباره تیم ها بدنسازی کنند و نیمی از تابستان را هم از دست می‌دهند.

سرمربی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: با این شرایط حتی لیگ سال آینده را هم تحت تاثیر قرار می‌دهیم.کشورهای دیگر که حتی از نظر شیوع بیماری مثل ایران نیستند به این فکر افتاده اند تا بازی ها را تعطیل کنند اما ما همچنان به دنبال این هستیم که بازی ها آن هم در اردیبهشت و در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

افاضلی تصریح کرد: برگزاری مسابقات در این شرایط بسیار مشکل است،من با چند نفر ار همکارانم صحبت کردم و اکثر آنها موافق  هستند با ارائه راهکاریی  لیگ در همین مقطع به پایان برسد. فکر نمی‌کنم این کار چندان پیچیده باشد.البته فدراسیون هم در شرایط خاصی است، ما رئیس فدراسیون نداریم و چندین پست کلیدی فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، ممکن است همه این مسائل روی تصمیمی که گرفته می‌شود تاثیر داشته باشد اما فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برتر منطقی است.

وی ادامه داد: با تعطیلی لیگ در این مقطع می‌توانیم با ساماندهی لیگ سال آتی را خوب برگزار کنیم و تیم ها می‌توانند پیش فصل خوبی داشته باشند. ما الان حتی نمی‌دانیم چه زمانی می‌توانیم تمرین کنیم. فکر می‌کنم باید در این خصوص سریع تصمیم گرفته شود و اینکه چه تیمی سقوط کند یا به آسیا صعود کند را خیلی راحت با یک تصمیم جمعی بین اهالی فن می‌توان اتتخاذ کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس