سپاه یزد

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و سپاه الغدیر به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در این استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مشرق، دکتر «محمدرضا میرجلیلی» در حاشیه امضا این تفاهم نامه همکاری با بیان این‌که در شرایط حساس و بحرانی سپاه الغدیر استان همراه با بهداشت و درمان بوده است، اظهار کرد: سلامت نیز، همانند امنیت باید در سطح کلان برقرار باشد و با توجه به  وضعیت موجود نیازمند است که نیروهای بسیجی و سپاهی برای تامین سلامت مردم به این حوزه وارد شوند.

بیشتر بخوانید:

مبارزه بسیج اصفهان با شیوع ویروس کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تأمین سلامت عمومی جامعه را مستلزم همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی دانست و افزود: خوشبختانه در استان یزد همکاری بین بخشی مطلوب است.

سرهنگ «رضا پورشمسی» فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد نیز با اشاره به آمادگی کامل این نهاد ارزشی برای ارائه خدمات بهداشتی در حوزه نیروهای مسلح، جامعه و کمک‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها،‌گفت: تمام حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج آمادگی کامل برای کمک به مراکز فعال در عرصه مقابله با کرونا در زمینه آگاهی‌بخشی، آموزش، تشخیص، درمان و مدیریت فضای روانی جامعه را دارند.

سرهنگ پورشمسی آگاه‌سازی و آموزش جامعه نسبت به پیشگیری از آلودگی به این ویروس را یکی از اقدام‌های مهم میدانی سپاه در مبارزه با کرونا دانست و تصریح کرد: تاکنون ایستگاه‌های سلامت با همت بسیج جامعه پزشکی برای آموزش چهره به چهره، محلول‌پاشی و ضدعفونی معابر و محلات به کمک پایگاه‌های بسیج و نظارت بر ضدعفونی مراکز نظامی انجام شده است.

وی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی خاطرنشان کرد: از شنبه 17 اسفندماه بیمارستان صحرایی 400 تخت خوابی در محل پایگاه سپاه الغدیر استان یزد برپا شده است.

به گزارش وبدا،فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد در پایان گفت: در صورت نیاز، سپاه الغدیر استان امادگی دارد بیمارستان صحرایی را در محل قدیمی نمایشگاه‌های استان برپا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    4 1
    هرجا ازسخن پیشرفت وپیروزی است. نام نورانی سپاه میدرخشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس