آرم سپاه

مردم نگران نباشند چرا که بسیج همگام مردم با جامعه پزشکی در کنار شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا تمام قد ایستاده است و در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

به گزارش مشرق، سپاه کربلا استان مازندران از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا در مازندران اقدامات و فعالیت‌های مهمی را جهت مقابله با این بیماری آغاز کرد و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

مبارزه بسیج اصفهان با شیوع ویروس کرونا

سپاه شهرستان‌های استان مازندران نیز اقدامات مهمی مانند تهیه و تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده و لباس پرستاران و کادر درمان انجام داده اند.

*بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل کادر درمانی بهشهر شد

پورقربان فرمانده سپاه بهشهر خاطرنشان کرد: خواهران بسیجی و خیاط ما به‌صورت شیفتی یا بعضا شبانه روزی در حال فعالیت هستند و روزی بیش از ۱۰۰۰ ماسک و گان بیمارستانی تولید می‌کنند که به حول قوه الهی بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان داده شد.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند، افزود: مردم نگران نباشند چرا که بسیج همگام مردم با جامعه پزشکی در کنار شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا تمام قد ایستاده است و در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

* تولید انبوه ماسک و لباس یک بار مصرف بیمارستانی در رامسر

محمدرضا خمیسه فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه با تلاش گروه های جهادی و مشارکت مردم، تولید انبوه ماسک و گان بیمارستانی برای توزیع رایگان بین مردم با اولویت مراکز درمانی، بهداشتی و بیماران را آغاز کرده ایم، افزود: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بصورت خودجوش کار تهیه، تولید، ضدعفونی و بسته بندی را انجام می‌دهند.

وی افزود: برای خرید ملزومات اولیه و همچنین تهیه سبدکالا برای نیازمندان لازم است خیرین عزیز در این ایام شیوع کرونا آستین همت را دوباره بالا بزنند.

* نگاهی دیگر بر ویروس کرونا/ کمک به اقشار کم درآمد توسط سپاه بابلسر

با توجه به شیوع ویروس کرونا کم رونق شدن مشاغل از جمله آزاد، خرد و افراد کم درآمد  سپاه شهرستان بابلسر با کمک مجمع خیرین این شهرستان اقدام به جمع آوری کمک های معیشتی برای  افراد کم درآمد و نیازمندان پرداختند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه ۳۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان آماده کرده ایم تا بین افرادی که دچار مشکل معیشتی شدند توزیع شود، افزود: در راه مبارزه ملی با ویروس کرونا بعد روانی ماجرا خیلی مهم است که ما باید با کمک به قشر نیازمند گوشه‌ای از مشکلات خانوارها را کم کنیم.

علاوه بر کمک به کنترل کرونا و مقابله با آن سپاه مازندران شناسایی و برخورد با محتکران کالا را نیز در دستور کار خود دارد.

*کشف ۱۸ هزار جفت دستکش بهداشتی در شهرستان آمل 

جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه همزمان با شیوع و بروز علائم اولیه ویروس کرونا به منظور شناسایی و برخورد با محتکران کالا در طرح سراسری مقابله با احتکارکنندگان تجهیزات بهداشتی در کشور اجرا شد، افزود: در راستای تشدید نظارت بر بهداشت عمومی سپاه ناحیه آمل گشت‌های ویژه‌ای را فعال کرد که با هماهنگی دادستانی آمل، ۱۸ هزار جفت دستکش بهداشتی کشف شد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که اوضاع اقتصادی تورم و گرانی، وضعیت معیشتی مردم را سخت کرده، رده‌های بسیج برابر دستورات ماموریت رصد و شناسایی محتکران کالا را برعهده دارند.

فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه شبکه مردمی بسیج ظرفیت خوبی در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با محتکران است، بیان کرد: بسیج در صورت هرگونه مشاهده احتکار، بدون هیچ اغماضی با سود جویان برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • برهان امامی نیا IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    سلام چرا برای من بسته حمایتی معیشتی واریز نشد من نه خونه دارم نه ماشین نه کارمن مستاجرم2تابچه دارم بیکارم تراخدا رسیدگی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس