کد خبر 1049975
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
دوومیدانی

در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، رئیس سابق فدراسیون پس از درگیری با سایر نامزدها، مجمع را ترک کرد و رفت.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی در حالی که قرار بود از ساعت 10 صبح امروز آغاز شود به دلیل غیبت پرشمار تعدادی از اعضا با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

اسامی ۱۰ کاندیدای تأییدشده برای ریاست دوومیدانی

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون دوومیدانی، 10 کاندیدا به نام های سیدحسین جلالی چیمه، افشین داوری لطف آبادی، مصطفی زرین افضل، سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب‌الدعوه و احسان مهاجر شجاعی با یکدیگر رقابت می کردند.

در این مجمع 14 نفر غایب هستند و 4 نفر از نامزدها انصراف خود را اعلام کردند. مهدی مبینی، مهدی مستجاب الدعوه، حسین جلالی، محمدرضا محققی نامزدهای بودند که از حضور در انتخابات انصراف دادند.

محمدرضا افضل زرین یکی از نامزدهای انتخابات در صحبت های خود اعلام کرد برخی از روسای هیات ها که به مجمع نیامدند در تهران حضور دارند اما صلاح ندیدند که بیاید.

این صحبت ها با واکنش مجید کیهانی یکی از نامزدها همراه بود، اما علی نژاد تذکر جدی داد و مسئله ختم بخیر شد.

در ادامه مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون بعد از درگیری با نامزدها مجمع را ترک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس