دوومیدانی

مربی و قهرمان سابق دوومیدانی گفت: خودم بارها دیدم که ورزشکاران و مربیان زیادی از اتاق کیهانی با قهر و اشک رفته بودند و حالا همین اتفاق برای خودش هم افتاد.

به گزارش مشرق، محسن ربانی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی و حضور افشین داوری اظهار داشت: با همه مشکلاتی که وجود داشت و شیوع ویروس کرونا انتخابات برگزار شد تا دو و میدانی بیش از این سردرگم و بلاتکلیف نباشد. از وزارت ورزش و همه روسای هیات‌ها هم که آمدند تشکر می‌کنم. آنهایی که آمدند نشان دادند که دوومیدانی برایشان اهمیت دارد و غایبین  هم کم کاری کردند. چون آینده ورزشکاران به این انتخابات بستگی داشت. حتی حدادی اردوی خارجی خود را به خاطر انتخابات عقب انداخته بود.

وی با اشاره به کنار رفتن مجید کیهانی از دوومیدانی گفت: او به صورت ابزاری به این رشته  نگاه می‌کرد و به هیچ صراطی مستقیم نبود. ما می خواستیم که با کار کنیم اما کارهایی که می کرد، این فرصت را نمی داد. به نظر من این فرد آدرس را اشتباهی آمده بود و به خاطر رفتارها و برخورد زننده اش خیلی از دوومیدانی کنار رفتند و خداحافظی کردند. چند سال باید طول بکشد دوومیدانی به روزهای خوبش بازگردد. خیلی از ورزشکاران به خاطر شرایط که کیهانی به وجود آورده بود، ناامید شده بودند و این رشته به خاطر مدال‌ محوری دچار آسیب‌های جدی شده بود.

مربی و پیشکسوت دوومیدانی عنوان کرد: مدال خریدنی نیست و باید مسیر را درست بروید و تلاش کنید. سال 2003 که ما وارد تیم ملی شدیم دائم در اردو بودیم که پس از  چند سال توانستیم در مسابقات مختلف مدال‌آور شویم. اینطور نیست شما بخواهید یک ساله مدال بیاورید.

وی ادامه داد: تفکر مدیریت قبلی خارج از دوومیدانی بود چون کسی که این رشته را از تلویزیون می بیند با کسی که در پیست کار می کند، با هم فرق دارند.

بیشتر بخوانید:

کیهانی: انتخابات دوومیدانی مهندسی شد

ربانی با اشاره به قهر کیهانی در مجمع گفت: کیهانی خودش این اتفاق را بارها و بارها برای مربیان و ورزشکاران رقم زد خودم دیدم مربیانی که با قهر و ورزشکارانی که با چشمانی اشک آلود از اتاق او خارج می‌شدند. میز ریاست برای او خیلی مهم بود و اینکه این صلاحیت را داشت یا خیر نمی دانم.

وی ادامه داد: دوومیدانی رشته کم حاشیه ای است و نمی طلبد که کسی به دنبال ریاست باشد. البته حضور کیهانی و رفتنش باعث شد، همبستگی خوبی در جامعه دوومیدانی به وجود بیاید. او به شغل قبلی اش که در بانک بوده باز می گردد اما ما می مانیم چون زندگی مان دوومیدانی است. کیهانی در دوران حضورش به دنبال جاه طلبی بود و آسیب‌های جدی به این رشته وارد کرد. به نظر من خدماتی که دوومیدانی به کیهانی داد، بسیار بیشتر از خدماتی بود که او به میدانی داد واقعا  نمی‌دانم دوستانی که به او رای دادند چگونه به این فرد اعتماد کردند.

مربی دو میدانی در مورد اینکه آینده دوومیدانی را چگونه می‌بینند گفت: باید کار زیادی صورت بگیرد ما به اندازه کافی نیروی انسانی، ورزشکار و مربی داریم و همه هم با علاقه کار می‌کنند. افشین  داوری هم تجربه مدیریت در دوومیدانی را داشته و شناخت کافی از این رشته دارد. با صحبت هایی که قبل از انتخابات می شد امیدوارم افق خوبی پیش روی دوومیدانی باشد. سطح دوومیدانی نسبت به سالهای قبل بالا رفته و امیدوارم تعداد سهمیه‌های المپیک بیشتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس