کد خبر 1049922
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
سردار سپهر

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: عناصر اطلاعات مردمی مانند بسیج اصناف و بازاریان با کمک اطلاعات سپاه انبارهای اقلام بهداشتی زیادی را در سطج کشور که اقلامی احتکار کرده بودند را شناسایی کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین سپهر اظهار کرد: بسیج همیشه در بلایای غیرمترقبه و طبیعی با حضور در جامعه و مناطق آسیب‌دیده، یاری‌گر مردم بوده است.

بیشتر بخوانید:

مبارزه بسیج اصفهان با شیوع ویروس کرونا

وی افزود: در ماجرای شیوع ویروس کرونا، بسیجیان به‌ویژه جامعه بسیج پزشکی، بسیج اصناف و بسیج محلات و کارخانه‌ها در کمک به وزارت بهداشت و براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان رئیس سازمان بسیج و وزیر بهداشت امضا شده، مقرر شد تا بسیج در بخش آموزش همگانی، پیشگیری، توزیع اقلام بهداشتی و تأمین پزشکان، پیراپزشکان و کادر خدماتی مورد نیاز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها کمک کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج به خبرگزاری آنا گفت: امروز حضور بسیجیان در همه بخش‌های موردنیاز به خصوص بخش پزشکی و تنظیم بازار و مقابله با محتکران اقلام بهداشتی پررنگ بوده و کارهای بسیار ارزشمندی را بسیج اصناف انجام داده است.

سپهر با بیان اینکه بسیج در بخش ارائه آموزش‌های لازم از طریق فضای مجازی عملکرد خوبی داشته است، تأکید کرد: همچنین بسیج آماده انجام کمک مضاعف دیگری به تمام دستگاه‌ها از حیث نیروی متخصص، فنی، خدماتی و پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به این مطلب که عناصر اطلاعات مردمی مانند بسیج اصناف و بازاریان در کمک به شناسایی و برخورد با محتکران تأثیرگذار بودند، گفت: بسیج از خود بازاریان و اصناف اطلاعات لازم را در خصوص انبارها و فروشگاه‌ها به دست آورده‌ است.

جانشین رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: سازمان اطلاعات سپاه و بسیج هم در خصوص کشف انبارهای اقلام احتکارشده به طور مشترک با یکدیگر همکاری اطلاعاتی و عملیاتی دارند و همچنین گزارش‌های مردمی و نیز گزارش‌های ارائه‌شده توسط بسیج کارخانه‌ها در خصوص تولیدات کارخانه‌ها در کشف انبارهای اقلام بهداشتی احتکارشده تأثیرگذار بودند.

به گفته سپهر، سازمان بسیج با کمک سازمان تعزیرات حکومتی بر قیمت‌های اقلام بهداشتی نظارت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    3 0
    آقا من یه خواهشی دارم، اینا رو ندید داروخونه ها و نهاد های دیگه، خودتون پخش کنین ، بفروشین، هرچی.. اصلا منهدمش کنین، ولی به هیچ نهادی، خصوصا دولتی ( منحصرا این دولت) ندیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد!!!!!
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      اینجوری غیرقانونی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس