کد خبر 1049678
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
اسرائیل

با شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی و تأیید ابتلای ۱۷ نفر به این ویروس، بین ۵۰ تا ۸۰ هزار صهیونیست در خانه‌های خود قرنطینه شدند.

به گزارش مشرق، به دنبال شیوع ویروس ناشناخته «کووید ۱۹» در فلسطین اشغالی، بین ۵۰ تا ۸۰ هزار صهیونیست در خانه‌های خود قرنطینه شدند.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز» اسرائیل، تا روز پنجشنبه هفته گذشته، ابتلای ۱۷ اسرائیلی به کرونا ویروس مورد تأیید قرار گرفته است اما به واسطه آنکه تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها اخیراً به کشورهای دیگر سفر داشته‌اند، تعداد بسیاری از آنها درمعرض ابتلا به این ویروس مرگبار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

روند مبارزه با کرونا در چین؛ از شیوع تا کاهش

علیرغم کرونا؛ آمار فوتی‌های تهران کاهش یافت

کرونا بیش از هزار نظامی صهیونیست را به قرنطینه برد

طبق آخرین اخبار رسانه‌ها، تا به امروز یکشنبه میزان مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۲۵ نفر افزایش یافته است.

 مقامات صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته،، چندین کشور اروپایی را به لیست افزودند که آن دسته از صهیونیست‌هایی که از این کشورها به اراضی اشغالی بازمی‌گردند، می‌بایست به مدت دو هفته در خانه‌هایشان قرنطینه شوند.

اتریش، آلمان، اسپانیا، فرانسه و سوئیس، چین، کره جنوبی، هنگ کنگ، ماکائو، سنگاپور، تایلند و ژاپن جزء آندسته از کشورهایی هستند که رژیم صهیونیستی به دنبال شیوع کرونا ویروس برای سفر به این کشورها محدودیت‌هایی را تعیین کرده و آندسته از صهیونیست‌هایی که از این کشورها بازمی‌گردند باید به مدت دو هفته در خانه‌هایشان قرنطینه شوند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین روز چهارشنبه هفته گذشته، محدودیت‌هایی را برای سفر صهیونیست‌ها تعیین کرد و همچنین اعلام کرد که برگزاری مراسم‌هایی با بیش از پنج هزار نفر ممنوع است و در پی آن بسیاری از کنسرت‌ها، مراسم‌های ورزشی، ماراتن قدس و بسیاری دیگر از مراسم‌ها  در اراضی اشغالی لغو شد.

بر اساس این گزارش، آندسته از صهیونیست‌هایی که در قرنطینه خانگی به سرمی‌برند باید در سامانه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی ثبت‌نام کنند و اکثر آنهایی که در قرنطینه خانگی به سرمی‌برند از کشورهایی بازگشته‌اند که ویروس کرونا در آن مکان‌ها شیوع پیدا کرده است.

پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲۶۲ نظامی خود را به دلیل احتمال مبتلا شدن به ویروس «کووید۱۹»، قرنطینه کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس